26

Re: Helaas.... Ze vond hem niet mooi! Teleurgesteld....

Netjes gemaakt!

Als iemand bij mij een taart besteld met roze en wit, krijgen ze ook alleen die kleuren. Verschillende kleuren roze voor de afwisseling, dat wel. Misschien had ze ook zoiets verwacht.
Maar met de taart is niets mis, mooie bloemen ook.

27

Ik sluit me aan bij Biggeltaart eigenlijk...
Het meisje vroeg roze en wit en ze kreeg een groene taart, ik kan best begrijpen dat ze teleurgesteld was!!

Persoonlijk is het taartje ook niet echt mijn stijl, maar dat is voor iedereen weer anders he...
Leuk gedaan, dat wel, maar tis niks voor mij.

28

Ik vind het een mooi strak taartje, maar inderdaad, het heeft weinig met roze en wit te maken. Ook vind ik het een beetje een kaal taartje, maa dat is een kwestie van smaak. Voor de rest, mooi gemaakt hoor  :D

Ik vind hem ook erg mooi :thumb:

30

Nou als k volgend jaar 23 wordt, mag je de taart zo aan mij geven hoor! Ik vind m namelijk schitterend!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

31

Het taartje is mooi gemaakt, maar idd weinig rose en wit. Ik had er ook alleen rose en wit van gemaakt met die info.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

32

Ik vind de taart prachtig! Dat het haar smaak niet is, is heel erg jammer, want het leuke van taartjes maken zijn natuurlijk juist de enthousiaste reacties. Succes met de volgende taartjes!

33

Ik heb het meisje maar weer ff gecontact... Vooral om te vragen of ze hem lekker vond.... Nu was haar reactie weer heel anders! Ze vond hem heel shique en netjes. En ze zei hoe langer ze naar de taart keek hoe mooier ze hem vond.... En ze vond hem heerlijk gelukkig.

Ik snap dat dit taartje niet bij iedereen in de smaak valt. Dat is echt een persoonlijk iets. Maar vind het wel fijn om in ieder geval fijne en positieve reacties van iedereen te horen.
Ook voor degene die minder positief reageerden.... Soms zie ik ook taartjes die net niet mijn ding zijn, maar reageer dan liever niet op die taarten want je kan iemand wel kwetsen. zit bij iedereen uuuuuren werk in en ga dat dan niet af kraken.... Ik zeg dan liever ff niks.

Roze en wit moesten er in ieder geval in voorkomen.... Ik vond zelf deze kleurencombi heel mooi.

Djw in ieder geval voor het reageren! :o

34

Wat goed van je dat je nog even nagevraagd hebt  :thumb:
Fijn dat ze nu wel positief reageerde, taartje was dan ook heel mooi gemaakt.
En dat de smaak heerlijk is is nog we het belangrijkste.

35

Ik vind hem mooi. Is wel smaakgevoelig denk ik, maar dan had de opdrachtgeefster maar wat duidelijker moeten zijn.
Prima gedaan!

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

36

Fijn dat ze hem heel lekker en achteraf toch ook mooi vond.

Ik zou zelf niet op groen gekomen zijn als de kleuren die gevraagd waren, roze en wit waren, dus in die zin snapte ik wel dat ze in de eerste instantie een andere verwachting had. Maar het is een heel mooi strak taartje hoor.

37

Idd kleur roze/wit had misschien wat meer aanwezig mogen zijn maar ik vind hem schitterend!

38

Niet je smaak dat kan, maar mooi is hij zeker wel  :thumb:
Jammer voor jou en de klant, je wilt toch graag dat ze blij de deur uit gaan
Fijn dat je het nog even hebt nagevraagd, neemt je vervelende gevoel teminste weg

39

IK vind het een hele mooie taart en sommige mensen kunnen heel onduidelijk zijn en dan achteraf niet tevreden. Ik heb het ook al een keer meegemaakt. Niet leuk inderdaad

40

Dat het niet je smaak is, dat kan maar het is een prachtige taart! Met recht een om trots op te zijn!

Maar kan me voorstellen dat haar eerste reactie als een harde klap kwam. Je steekt er zoveel tijd en liefde in... en als haar eerste reactie dan is dat ze hem niet mooi vindt. Zou ik ook heel erg teleurgesteld zijn!!! Goed van je dat je haar nog even gebeld hebt om te informeren.

Groetjes Diana

41

ik vind het een hele mooie taart, en als ze dan iets anders had gewilt moest ze meer info geven aan je.

42

Ik vind hem erg mooi!

43

netbegonnen schreef:

Ook voor degene die minder positief reageerden.... Soms zie ik ook taartjes die net niet mijn ding zijn, maar reageer dan liever niet op die taarten want je kan iemand wel kwetsen. zit bij iedereen uuuuuren werk in en ga dat dan niet af kraken.... Ik zeg dan liever ff niks.

Ik denk niet dat je het zo persoonlijk op moet nemen, mensen willen je alleen maar helpen :) . Het hoeft toch niet alleen ja en amen te zijn :) ? Een beetje feedback moet kunnen hoor, ik zie hier iig geen aanvallende berichten gepost staan.

Ik snap dat je teleurgesteld bent als je niet de reacties krijgt die je verwacht/hoopt, maar met de tips die hier voorbij komen kun je de volgende keer misschien weer top opdracht leveren :) !

Ik vind je taart trouwens echt super gaaf! Helemaal mijn smaak en stijl. Ik kan me alleen wel voorstellen dat iemand die om roze en wit vraagt, even moet slikken als ze een groene taart krijgt :) . Maar super tof dat ze toch nog een leuke reactie heeft gegeven aan je, zodat je er niet zo'n rotgevoel aan over hoeft te houden.

En dit is toch weer een mooi leerpunt: volgende keer meer doorvragen, niet alleen qua kleur, maar ook qua stijl :) .

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

44

Jullie zijn allemaal zoooo lief hahahahhaa dank jullie wel voor de positiviteit!!!

45

super mooie taart! :thumb:  :thumb:

ik vind het ook een mooie taart, volgende keer vind iemand hem vast fantastisch.
Misschien ligt het inderdaad aan de kleur. is niet echt roze met wit, maar feit blijft, ik vind hem mooi.
Heb je gevraagd wat ze er niet mooi aan vindt

cake my day

47

Ik vind hem wel mooi geworden hoor  :thumb: Jammer van de reactie, maar ja dan had ze iets meer wensen moeten doorgeven.

Inderdaad een goede tip van sommige om toch altijd een voorbeeldje te vragen.

48

Nou hij is mooi hoor en ik denk inderdaad dat een beetje doorvragen de volgende keer, een goed idee is. Zo weet je een beetje wat voor stijl ze leuk vindt. Hij is netjes en strak en er is zorg aan besteed, wat mij betreft een hele mooie taart!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

49

is wel mooi. maar de volgende keer gewoon meer doorvragen en eventueel om voorbeeld vragen wat ze graag wilt

50

Ik vind 'm echt super mooi!
Kan me er wel wat bij voorstellen dat ze het misschien niet mooi vind, zo met die pasteltinten en dat vintage-achtige, je moet er maar van houden.
Maar ik vind 'm echt prachtig :)