Onderwerp: De taartenstop is weer voorbij!!
Gisteren de eerste taart na mijn taartenstop gemaakt.

Met de malletjes van de Blokker.
En ik kwam nog een paar tegen die ik nog niet had gepost.

www.sunnycakes.nl Groetjes, Nicky
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De taartenstop is weer voorbij!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren de eerste taart na mijn taartenstop gemaakt.

Met de malletjes van de Blokker.
En ik kwam nog een paar tegen die ik nog niet had gepost.

GAaf, allemaal, maar de auto en cars vind ik heel leuk... 
Erg gaaf! hoe maak je die strakke dunne zwarte lijntjes? met de sugargun? Als ik dat doe komen ze er altijd een beetje 'brokkelig' uit (marsepein). Of is het allemaal met fondant gedaan? Gaat dat soms beter? 
Dank je wel voor jullie reacties!!
Erg gaaf! hoe maak je die strakke dunne zwarte lijntjes? met de sugargun? Als ik dat doe komen ze er altijd een beetje 'brokkelig' uit (marsepein). Of is het allemaal met fondant gedaan? Gaat dat soms beter?
Ja, die heb ik inderdaad met de sugargun gemaakt.
Met marsepein krijg ik ze ook erg brokkelig, dus voor kleine lijntjes etc. heb ik ook altijd fondant in huis. Met wat crisco en dan gaat het goed.
leuke parade! 
Wat een mooie taarten!!!! Die van cars vind ik ook helemaal super!!!! En ff vraagje..malletjes van blokker dan bedoel de autotjes..?
Ja, die heb ik inderdaad met de sugargun gemaakt.
Met marsepein krijg ik ze ook erg brokkelig, dus voor kleine lijntjes etc. heb ik ook altijd fondant in huis. Met wat crisco en dan gaat het goed.
Doe je de crisco dan door de fondant? Ik weet wat me te doen staat: meer fondant in huis halen 
Leuke parade, cars is een schatje.
Wat een mooie taarten!!!! Die van cars vind ik ook helemaal super!!!! En ff vraagje..malletjes van blokker dan bedoel de autotjes..?
Ja, ik heb inderdaad de malletjes van de blokker gebruikt voor de cars auto's.
Nicolet schreef:Ja, die heb ik inderdaad met de sugargun gemaakt.
Met marsepein krijg ik ze ook erg brokkelig, dus voor kleine lijntjes etc. heb ik ook altijd fondant in huis. Met wat crisco en dan gaat het goed.Doe je de crisco dan door de fondant? Ik weet wat me te doen staat: meer fondant in huis halen
Inderdaad door de fondant wat crisco kneden, zodat je een vettig goedje krijgt. Vooral bij de kleine openingen van de sugargun werkt dit erg prettig.
mooie taarten
Prachtige taarten hoor!
Wauw, wat een boel reacties!! Dank jullie wel!
De Cars taart is ook mijn favoriet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De taartenstop is weer voorbij!!