1 Laatst bewerkt door kez (15-08-2011 19:44)

Onderwerp: tinkerbell, bedankt Annelies!

Allereerst wil ik Annelies bedanken voor de geweldige tips om tink mooi te boetseren!!

Voor 100 personen taart+bijpassende cupcakes. Ik vind de cc's echt wat toevoegen bij de taart. Ga ik vaker combineren.
Vond het superleuk om zo'n meisjestaart te ontwerpen en maken, want zelf heb ik twee zoons dus maak meestal draken en helikopters....

Ben benieuwd wat jullie vinden! Zelf baalde ik vooral van het inzakken van de onderste taart ondanks het stutten met dowels...

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183880_234748273224392_100000676643401_749862_1863875_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284446_234748329891053_100000676643401_749864_1324219_n.jpg

Re: tinkerbell, bedankt Annelies!

Wauw ik vind m echt prachtig!!!!

Wow super mooi! Ik moet over 2 weken ook een tinkerbell taart maken. Vind die rozen blaadjes idee echt super....Mag ik de foto opslaan?

Wauw! Hij is echt heel mooi. En die onderste laag, dat hoort gewoon zo ;) Leuk effect toch?

5

Wauw, prachtig!   :thumb:  :thumb:  :thumb:
Mooi kleuren, top stapeltje en prachtige tinkerbell!
Echt supermooi.

grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

6

Mooooooooiiiiii  :thumb:

7

Heel erg mooi gedaan, hoor! Vind de blaadjes op de roze en groene taart superrrr :thumb:

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

8

mooie taart en Tinkerbell
grt Carla

9

Fantastisch!! Zo mooi gemaakt! Wat een werk zal je hebben gehad!

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

10

jee wat mooi en wat een goed idee zeg! Ik vind de schubjes op de tweede laag erg leuk... En wat jammer van de onderste laag, al vind ik het niet storend. Heb je misschien de dowels iets te kort gemaakt en te weinig of niet gespreid genoeg geplaatst? Of het tussenkarton niet stevig genoeg zodat hij is omgebogen? Als ik sommigen hier mag geloven, gebruiken ze voor de zwaardere taarten drums als onderboard...

11

Wow, echt een supermooie taart. Inderdaad wel jammer van de onderste laag, maar daar leer je vast ook weer van. Ben je al achter de oorzaak? Maar verder is hij echt super joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Hij is heel erg mooi zeg!! Ik heb haar vorige week geboetseerd.
En ze gaat over 2 weken op een taart. Ik heb deze opgeslagen ter inspiratie, vind je kleuren en het idee van de rozenblaadjes erg leuk!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

13

Ohja, tegen het inzakken van de onderste taart......heb je bij het afsmeren en vullen de bovenkant wel een beetje aangedrukt?? Voor je hem ging bekleden? Dat wil ook helpen. En idd goed stutten....

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

14

heel erg mooi! en het is idd natuurlijk jammer van de onderstelaag maar op zich valt het niet zo op omdat de andere lagen "bewerkt" zijn.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

15

Party-treats schreef:

Wow super mooi! Ik moet over 2 weken ook een tinkerbell taart maken. Vind die rozen blaadjes idee echt super....Mag ik de foto opslaan?

dankje! natuurlijk mag je hem opslaan, ik haal zelf ook veel inspiratie van het forum!

16

wat betreft het inzakken denk ik dat mijn karton misschien niet sterk genoeg is geweest...had twee lagen op elkaar, volgende keer gebruik ik een cakeboard...

17

Echt heel erg mooi geboetseerd!

18

Heel mooi!! De middelste 2 lagen zijn heel apart zonder dat het te druk word, prachtig zo!!

Vooral op de 2e foto kan je zien wat een prachttaart je hebt gemaakt.  :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

20

Wat een supertaart is het geworden!!! :Y  :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

Ik vind hem erg mooi!

Toen ik de eerste foto zag, dacht ik serieus dat het hoorde. Bij de tweede foto zag ik pas wat je bedoelde, maar joh, wat er al werd gezegd, het lijkt alsof het hoort aangezien de andere lagen bewerkt zijn.

22

Mooi die rozenblaadjes!

En tinkerbell is echt goed gelukt , ik weet hoe moeilijk die is !

En ook de kleuren combi vind ik super.

Groetjes zita

Groetjes Zita
(Kom gezellig eens bij me buurten www.taartencupcakes.nl)

23

Ik vind het een supermooie taart! Ik zou zelf ook balen van de onderkant, maar het lijkt net of het hoort.

24

Super!

25

Heel leuk!
Prachtig die middelste twee lagen! Vooral met die rozenblaadjes, erg mooi gemaakt.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !