Onderwerp: [FEEDBACK] Mis ik iets of kan dit zo?
Hoi hoi, ben een draak aan het boetseren en vroeg me af of jullie iets anders/beters zouden doen... de vleugels liggen nog te drogen, dus die mis je sowieso...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Mis ik iets of kan dit zo?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi, ben een draak aan het boetseren en vroeg me af of jullie iets anders/beters zouden doen... de vleugels liggen nog te drogen, dus die mis je sowieso...

Leuk!
Ehm, iets missen?
Ligt eraan wat voor een effect je wil hebben. Als je em nog echt wil, beetje dusten met wat bruin(tinten)?
Hmmm die ik heb ik dus niet... zou idd wel mooi zijn, bedankt voor de tip!!! Ik heb roze glitterdust, blauw en ecru volgens mij 
Kun je best met roze glitter doen! Misschien eerst even uitproberen op een 'los' stukje groen, maar het effect is volgens mij heel sprookjesachtig
En anders misschien cacao?
Welke kleur hebben de vleugels eigenlijk?
De vleugels zijn dezelfde kleur groen als de draak, maar krijgen de "ribben" in dezelfde kleur als de stekels... Het is wel een draak voor op een jongenstaart, dus weet niet of roze dan een goede keus is...
ik vind hem wel leuk en mooi en mis eigenlijk niets... het is alleen een heel erg lieve draak... ik zou hem zo over z'n kop wrijven 
leuk!
misschien nog nageltjes?
en een gespleten tong 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Mis ik iets of kan dit zo?