Onderwerp: Geen alcohol op het werk
Dat snap ik, maar dit moet kunnen toch??? Zag al die mooie bierdoptaarten voorbij komen en heb maar kleine dopjes gemaakt voor m'n man om te trakteren op z'n werk:)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geen alcohol op het werk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dat snap ik, maar dit moet kunnen toch??? Zag al die mooie bierdoptaarten voorbij komen en heb maar kleine dopjes gemaakt voor m'n man om te trakteren op z'n werk:)

die zijn leuk!!!
goed idee!
voor mannen is het zo lastig iets te verzinnen soms!
Erg leuk!
Leuk idee zeg! Mijn vader wil verschillende soorten bier voor zijn verjaardag. Dit vind ik leuk! Vind je het goed als ik ga inspipikken?
leuk!
Leuk idee zeg! Mijn vader wil verschillende soorten bier voor zijn verjaardag. Dit vind ik leuk! Vind je het goed als ik ga inspipikken?
Tuurlijk!!! Ik inspik hier op dit forum ook zo veel

Haha, leuk bedacht zeg en mooi gemaakt !!
Haha soms moet je creatief met de regels omgaan!
Erg leuk bedacht!!
Hihi leuk idee, mooi gemaakt ook.
leuk bedacht
ik sla hem ook even op 
Wat een leuk idee, dat gaat er vast wel in 
De reactie van de mannen was (en dan een traag, Gronings accent): Die sterretjes heb ik al eens eerder gezien!

Oeh, super leuk! Ik heb ook een Heineken bierdop taart gemaakt, maar dit is wel een heel leuk idee om er extra bij te serveren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geen alcohol op het werk