1

Onderwerp: taart voor mijn jarige schoonmoeder uit het boek van Wendy

Omdat mijn schoonmoeder een echte bonbon/chocolade/taart liefhebster is, vond ik deze taart wel heel geschikt voor haar. Helaas was het bovenste taartje een beetje scheef waardoor de cupcake ook scheef kwam te staan. Foto is ook niet toppie maar helaas.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NC4YK8OE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U7WBB6F8-D.jpg

bedankt voor het kijken!
feedback is altijd welkom!

Re: taart voor mijn jarige schoonmoeder uit het boek van Wendy

wat super gaaf!!!
zijn de bonbonnetjes van fondant/marsepein of zijn ze gevuld?

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

dank je
de bonbonnetjes zijn van fondant! en een paar mini cupcakes

4

het water loopt me in de mond!

5

leuk!

6

hij is leuk !!

ik moest ff lachen taart voor schoonmoeder lees ik HOER.........
had de A ff over het hoofd gezien....... dacht meteen zow duidelijke taal we weten meteen wat voor band ze heeft met schoon(l)oeder

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

7

de band is goed hoor!  :Y
tja die letters, ook een kunst om ze recht te krijgen én te houden!
taart moest van zoetermeer naar limburg, maar dat is wel goed gegaan trouwens, letters bleven wel staan, maar scheef!

8

Esther1968 schreef:

de band is goed hoor!  :Y
tja die letters, ook een kunst om ze recht te krijgen én te houden!
taart moest van zoetermeer naar limburg, maar dat is wel goed gegaan trouwens, letters bleven wel staan, maar scheef!

zou je dat niet kunnen "stutten" met een sateprikker tot ze goed hard zijn ?? en de lijm droog is...........ik heb vandeweek ook als malle eppie met mn vinger op een vlinder zitten drukken tot de lijm droog was........en dat duurt best lang bij een zwetende taart hahahaha

je zou denk ik ook bij de letters die jij gebruikt hebt omdat ze lekker dik zijn ze er met een coctail prikkertje e in je taart kunnen zetten met extra lijm misschien ??

(( denk ff hardop mee hoor geen idee of het werkt))

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

Ziet erg geweldig uit!! Letterlijk en figuurlijk. Hoop dat ze veel visite kreeg, want het was een behoorlijke hap zo te zien  :)
Ik hou wel van het niet hele strakken, dit geeft hè persoonlijke tintje eraan. Succes verder!!

Grtjes Ellen