1

Onderwerp: Chocolade cupcakes

Heb in het verleden wel eens de chocolade cupcakes gemaakt van Nigella geloof ik, maar vind het best veel gedoe.

De cupcake mix is veel eenvoudiger, kan ik hier ook gewoon een reep chocolade aan toe voegen? Ik moet nl. voor volgende week een aantal chocolade cupcakes maken en wil graag dat het in 1 keer goed lukt.

2

Re: Chocolade cupcakes

Ik heb je even gemeld want je staat in de verkeerde rubriek. Dit is alleen voor het showen van cupcakes etc.

En ik weet niet of je 'zomaar' een reep kan toevoegen. Denk het haast wel. (Gesmolten natuurlijk) Of je kan cacao toevoegen. Maar heb het nog nooit geprobeerd volgens mij dus weet niet 100% zeker wat het met de verhoudingen doet.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Ok bedankt voor het melden...

Iemand anders?

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=105134

5

Dank je Leef, al vind ik het nog steeds "eng" omdat het voor een klant is, er staan nl. verschillende oplossingen/ recepten, en mijn combi oven is een beetje een ramp, dus hopelijk gaat dat allemaal goed.

6

Ik zou het eerst testen. Bijv én cacao én met repen. Dan kan je zelf oordelen toch of je het lekker vindt?

En als je cacao gebruikt, wel de echte kopen he. Geen nesquick.

[MOVE]--> BAKKEN&VULLEN

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8 Laatst bewerkt door TaarTuria (13-08-2011 08:44)

Ik heb alleen maar de echte in huis (droste) , geldt overigens voor alle ingredienten. Ik bedoel, ik had laatst een goedkopere jam gekocht en die smaakte me gewoon niet.

9

Je mag ze bij mij komen bakken.  ;)
Wanneer heb je tijd?
Ik kan alleen donderdag/vrijdag/zondag niet.

10

Lief van je....kan je zaterdag?

11 Laatst bewerkt door heleena (15-08-2011 22:31)

Oeps, nee deze zaterdag overdag net niet. Dom, dom, dom dat ik niet eerst even goed keek en het aangaf. 's Avonds eventueel wel.

Vrijdagmiddag vanaf 13.00 uur zou nog wel een optie kunnen zijn of kan het nog volgende week maandag?.

Zullen we voor de rest even privé mailen?