Onderwerp: Mijn 2e parade!
Met daarin taart 3, 4 en 5
De 3e taart die ik maakte was een taart voor mijn van 88 jaar. Ik wist toen al dat taart 4 eraan zat te komen dus wou ik graag nog even oefenen en op wie kan je dan beter oefenen dan op oma, die toch alles mooi vind.
Ik wou graag aarbeienyogurthbaverois maken maar die was mislukt dus hij is gevuld met verse aarbeien met bc(1:1) en bosvruchten jam.
Het was ook de eerste keer roosjes en een sierrand.
De roosjes vond ik erg leuk geworden(was de blaadjes helemaal vergeten dus snel maar iets onder gedaan)
De sierrand vond ik lastiger maar ik kwam later de tip tegen van oprollen.

De 4e taart was voor vrienden wiens dochtertje 3 jaar werd, ik had aangeboden graag de taart graag gratis te willen maken, maar ze wouden me hier graag voor betalen. Mijn eerste opdracht dus, soort van.
Het was erg spannend want dit was de eerste taart die door 'onbekend publiek' werd opgegeten. Gelukkig vond iedereen hem erg lekker, en zelfs na de verjaardag hadden mensen het op facebook nog over de taart
Roze biscuit gevuld met verse aardbeien, aardbeienmousse en bosvruchten jam.

Mijn 5e taart heb ik zojuist afgerond dus jullie zijn de eerste die hem zien, zelfs manlief heeft hem nog niet gezien.
Hij is voor een collega vrijwiliggester van wie ik een backpack mag lenen, en ze heeft net haar appartement verbouwd.
Een bloempotje, wat een gedoe zeg. Ik heb hem gebakken in een echte bloempot, het eruitkrijgen was al een rotklus, en het vullen ging ook niet helemaal lekker. Misschien was het toch nog wat te hoog gegrepen. Heeft iemand nog tips hoe je de fondant er het beste omheen krijgt, en hoe je hem uit het potje krijgt. En hoe droog je de bloemetjes.
Oja hij is gevuld met 4vruchtenjam en oreovulling. De aarde is ook oreo

Feedback, op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom

Succes met de volgende taartjes