1

Onderwerp: Barbie proeverij

Een bruidsproeverij, in oktober mag ik de taart maken, leuheuk!! De kleuren en strepen komen van de trouwkaart.
Niet alles is natuurlijk door het toekomstig bruidspaar opgegeten. Wat doen jullie met de left-overs? Geef je het mee?  :think:
Daar dacht ik pas aan toen het stel weg was, te laat!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ENTILDKB-D.jpg

En voor Tess' 4e verjaardag een barbie want ja, haar zus had er ook eentje gekregen voor de verjaardag  :). Ging niet helemaal zoals het moest  :mad:  nou ja dan moet het maar zoals het gaat. Toch  O-)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CAJQARAS-D.jpg

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

2

Re: Barbie proeverij

ziet er goed uit waar had je de taartjes mee gevult en wat vonden ze het lekkerste?

3

Leuk, en netjes allemaal :thumb:

Ik heb bij een proeverij een doosje klaar staan, en vraag het bruidspaar of ze nog iets mee willen nemen. Dan kunnen ze thuis nog rustig wat proeven. Laatst had een bruidspaar kinderen die het zo jammer vonden dat ze niet mee mochten om taart te proeven.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Thanks!

cindy.t. schreef:

ziet er goed uit waar had je de taartjes mee gevult en wat vonden ze het lekkerste?

- vanille biscuit met kersenconfiture met bananen mbc en vanille mbc
- speculaas biscuit met speculaas mbc en een laagje crispy chocola
- vanille biscuit met praliné mbc en chocolade
Ik vond het heel verrassend, ze zijn voor de banaan/vanille gegaan. Ook willen ze straks in alle 3 de taarten dezelfde vulling, dan hebben ze er geen 'gedoe' mee  :D.
Heb ik er ook geen 'gedoe' mee dus  :D.

willemz schreef:

Ik heb bij een proeverij een doosje klaar staan, en vraag het bruidspaar of ze nog iets mee willen nemen. Dan kunnen ze thuis nog rustig wat proeven. Laatst had een bruidspaar kinderen die het zo jammer vonden dat ze niet mee mochten om taart te proeven.

Dacht ik dus ook, op naar een volgende keer!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!