1

Onderwerp: vraagje

Hallo,

Mijn naam is Miranda en ben al een poosje bezig met het maken van taarten en cupcakes. De laatste tijd wordt het wel steeds wat meer. Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig.

Ik heb een vraagje: zijn er ook uitstekers van spongebob en super mario ergens te vinden!

groetjes,
Miranda

2

Re: vraagje

Ik heb de laatste keer bij koek it wat uitstekers gekocht, wie weet vind je het daar wel  :think:

groetjes miranda  :)  :)  :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3

Bedankt Miranda!

gr,
Miranda  :)

4

Van spongebob heb je ze zoiezo maar niet in nederland volgens mij..
En mario heb ik eigenlijk nog nooit gezien..
Succes met zoeken en welkom op dit forum!

Groetjes,

Debbie

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

5

Dank je wel Debbie.
Ben benieuwd hoe gezellig het is hier op het forum. Ik hoop op veel nieuwe ideeën te komen.
Ga binnenkort een taart maken met de landkaart van Frankrijk er op. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik zal dan wel een foto plaatsen.

fijne avond

gr,
Miranda

6

Hallo allemaal,

Zijn hier ook dames uit Veenendaal en die ook zo genieten van het winkeltje Bak en Geniet? Eindelijk een bakwinkel met van alles en nog wat. Hier wordt ik zo blij van :Y

gr,
Miran

7

Heb even gekeken op de site.. wat een leuke winkel.. jammer dat ik niet echt in de buurt woon..

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

8

ja, de winkel is echt super. Zoveel te koop. Maar ik bestel ook veel hier in de webshop hoor. Morgen komt er weer een bestelling binnen dus kan ik weer aan de slag....