1

Onderwerp: Inspiratie ford logo laart

hallo allemaal!

Mijn man 'zeurt' al een tijdje wanneer ik nu eens een taart voor op zijn werk maak.. Nu mag hij dinsdag zijn nieuwe lease auto ophalen, en ik vind dat wel een mooie gelegenheid voor een taartje voor op het werk.. ( hij is namelijk zo blij als een kind dat z'n nieuwe auto komt :lol: )

Omdat het allemaal mannen zijn die niet het werk en de moeite van zo'n taart zien, wil ik toch iets relatiefs eenvoudigs maken.. anders vind ik het toch een beetje zonde.. ik ga vandaag bakken, dus morgen heb ik 1 avond om de taart af te maken.

Ik zit te de denken om bovenop de taart het logo van Ford te maken ( dat zal toch wel redelijk te doen zijn? wil de letters gewoon maken door met een lijntje uit de sugergun een soort te schrijven/leggen en dan wat plat drukken op een blauw ovaal )

Maar wat zal ik doen op de zijkant van de taart? mijn inspiratie laat me een beetje in de steek :s

jullie nog leuke ideeen of tips?

2

Re: Inspiratie ford logo laart

Als je een ronde taart bakt en met zwart bekleed  , dan kan je de zijkanten inkerven als een relief van een band.
Dan heb je een band als taart ;) en ben je gelijk klaar !!!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

aan dat idee heb ik ook gedacht, maar vond een zwarte taart toch wat te somber :o ... erg he, inspiratie vragen, en dan nog gaan zeuren ook :o

Zit nu te denken aan een weg... of wielen, al lijken beide me toch weer lastiger te maken als dat het lijkt..............

een flitspaal?  :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

Ha ha, koekiemonster, dat is wel een heel leuk idee....

Ik ga eens even bedenken of ik daar een eenvoudige leuke uitvoering van kan bedenken, dat is wel een leuk iets om erbij te doen... en dan misschien verkeersborden erbij.... hmmm ik krijg al wat meer beeld :Y

6

Mss de kleur van de auto gebruiken voor de taart? Bij een "auto taart" is eenvoud vaak het mooist...zeker als het geen al te grote taart is...

erg leuk idee!!

7

bedankt voor jullie ideeen!

het word een eenvoudige taart met bovenop het logo, en aan de zijkanten wat verkeersborden en een flitspaal :lol:

pfff ik vond het echt lastig om een taart voor allemaal mannen te maken, vooral wetende dat hij gewoon mee gaat naar het werk, en niet echt 'bewonderd' zal gaan worden...  dus nu maar zorgen dat hij vooral erg lekker is..

Manlief had wel wat wensen :P  een choco  biscuit en dan met van dat bokkepootjes spul :P .. nou, komt voor elkaar hoor!  dus het word een chocobiscuit, afgesmeerd met choco botercreme, een laag bokkepootjesroom en 2 lagen hazelnootpasta... jummie!