1

Onderwerp: Doe maar roze, paars, wit, hartjes, strikjes en glitters.

Aldus mijn dochter. Meer wensen had ze niet voor haar taart. Ik vond hem zo leuk om te maken! Voor het eerst afgesmeerd met witte ganache en dat is goed bevallen. Gevuld met een dun laagje witte ganache met kersenvlaaivulling en een laag gewone choco ganache  :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XY4Z4XJX-D.jpg

Groetjes, Sylvia

2

Re: Doe maar roze, paars, wit, hartjes, strikjes en glitters.

Wat een schatje Sylvia! En hij klinkt zooo lekker  :P

3

erg leuk!!! haha kun je dan zo van genieten he!!!

4

omg! bij mij staat op de planning een stapel met vlaaivulling/witte ganache, afsmeren met witte ganache... word paars/wit met die strikjes en roosjes...  :lol:

hij is echt mooi geworden!!!

Heb je hem in of buiten koelkast gehouden?

5

Wauw, hij is prachtig. Welke kleur paars heb je gebruikt, dat is een mooie kleur...?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Gave stapel en (nog) gefeliciteerd met je dochter! :Y

7

ja, roze,paars, wit en strikjes en hartjes....precies alle ingredienten voor een mooie taart he ;) erg mooi hoor en knap dat de vorm van die dunne hartjes op de zijkant zo goed zijn, bij mij rekt zoiets uit en dan is er niks meer mee te doen :s
:thumb:

Mooi :)

9

mirche schreef:

omg! bij mij staat op de planning een stapel met vlaaivulling/witte ganache, afsmeren met witte ganache... word paars/wit met die strikjes en roosjes...  :lol:

hij is echt mooi geworden!!!

Heb je hem in of buiten koelkast gehouden?

Ik bewaar taart altijd in de koelkast. Heb hem er wel een half uur voor het aansnijden uit gehaald om op temperatuur te komen, is-ie lekkerder  :Y

Groetjes, Sylvia

10

Icehorse schreef:

Wauw, hij is prachtig. Welke kleur paars heb je gebruikt, dat is een mooie kleur...?

Dat is electric purple. Komt niet helemaal goed over op de foto, maar ik vond het inderdaad een mooie kleur.

Groetjes, Sylvia

11

masja-76 schreef:

ja, roze,paars, wit en strikjes en hartjes....precies alle ingredienten voor een mooie taart he ;) erg mooi hoor en knap dat de vorm van die dunne hartjes op de zijkant zo goed zijn, bij mij rekt zoiets uit en dan is er niks meer mee te doen :s
:thumb:

Die hartjes waren niet zo moeilijk te maken hoor. Ik heb eerst de vorm in de fondant gedrukt met een koekjesuitsteker. Toen met de sugargun dunne sliertjes gemaakt en in de afdruk gedaan. Ging prima!

Groetjes, Sylvia

Wat een mooie taart! En hij klinkt overheerlijk. Wat vond je dochter ervan?

13

wat een schatje! en zo strak! ik moet ook eens met ganache gaan afsmeren...

14

Super mooi!

wauw wat leuk!
misschien een domme vraag, maar ik ben nog niet zo lang bezig met taarten maken... wat voor 'ijzerdraad' gebruik je voor bovenop de taart?

16

Beginnelingetje schreef:

wauw wat leuk!
misschien een domme vraag, maar ik ben nog niet zo lang bezig met taarten maken... wat voor 'ijzerdraad' gebruik je voor bovenop de taart?

Geen domme vraag hoor! Dat zijn floral wires. Die zet je in een rietje met een klein beetje fondant erin in je taart. Dus niet het ijzerdraadje direct in de taart.

Groetjes, Sylvia

sylvia bvg schreef:
Beginnelingetje schreef:

wauw wat leuk!

Geen domme vraag hoor! Dat zijn floral wires. Die zet je in een rietje met een klein beetje fondant erin in je taart. Dus niet het ijzerdraadje direct in de taart.

aha, die ga ik opzoeken! dankjewel! :)

18

Wat slim om een koekjesuitsteker te gebruiken.

19

hoi,

Ik vroeg me af, kun je de taart met de floral wires in de koelkast bewaren? of moeten de floral wires er dan uit? ik stop ze wel in een rietje in de taart.

groetjes Astrid.

20

wat een mooie lieve taart

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Ik.zie dat dit al een heel oud topic is maar wat een mooie kleuren! Erg mooie taart!

22

Kwijl, dat klinkt heerlijk. En super kleurtjes! Mooi gedaan.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!