1

Onderwerp: Leuke How to('s)

Ik 'liep' hier toevallig tegenaan. Leuke how-to van een prinsessenkasteel. En nog meer andere leuke voorbeelden.
Vraag me alleen wel af of dat roze goedje nou echt pure Royal Icing is? Lijkt me echt mierzoet en niet erg lekker dan.

http://www.howdini.com/howdini-video-7094674.html

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Leuke How to('s)

Ik denk dat dat buttercream icing is. Dat wordt gemaakt op basis van Crisco/Trex, plantaardige vetten.

3

Ik heb de video niet bekeken maar wat wij hier botercrème noemen, noemen ze in de VS ook icing. Ik denk dat het misschien zoiets is.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

ja toen ze het vulde dacht ik dat het misschien wel fluffy was maar toen ze het had over icing dacht ik ook ohw toch niet :P maar zou indd buttercreme icing kunnen zijn. (weet niet hoe ht gemaakt moet worden)

5

:Y Botercreme! Ik ken de video's van HowDini goed (ik heb er stapels van op mijn linkjessite staan, ze heeft veel leuke en niet al te moeilijke 3D-ontwerpen) en Liv Hansen werkt eigenlijk altijd met botercreme (buttercream icing).

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!