1

Onderwerp: Prinsessen taart met kroontje!

En vooral roze met wit.
Nu wilde ik een dieproze kleur maar het lukt me niet helemaal eigenlijk een fuchia kleur.Die heb ik van Wilton maar hij werd dus hard roze.
Nu die klaar is is de kleur toch wel leuk maar wat een lastige dag vandaag elke keer als ik hem uit de koelkast haalde was die direct aangeslagen.Het is ook al dagen erg vochtigwarm.
Het kroontje wilde niet helemaal en de diamandcutter lukte ook niet helemaal. Al met al waren de mensen die hem ophaalde erg blij met het eindresultaat.

http://94.100.121.32/1382550001-1382600000/1382565501-1382565600/1382565546_6_8-sD.jpeg

http://94.100.115.40/1382550001-1382600000/1382565601-1382565700/1382565659_5_13WJ.jpeg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes P@trici@

2

Re: Prinsessen taart met kroontje!

ja die diamondcutter heb ik ook moeite mee. maar ik vind het een hele leuke taart hoor :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

Wat een lieve stapel!

Ik vind het een plaatje!

Life is what you bake it.

Juist aan de voorkant ging het mis jammer hoor!
Nou was ik het vergeten dus hij stond al gestapeld anders kan je hem er nog anders opzetten maar helaas!

Groetjes P@trici@

6

Erg mooi hoor!  :Y

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

7

Lief stapeltje!! Ik ben nog aan het twijfelen wat voor taart ik voor de eerste verjaardag voor m'n dochtertje zal maken.. Maar nu ik deze zie vind ik dit toch ook wel weer leuk!!  :think:

Ik heb er al een paar op deze manier gemaakt en ik heb er heel veel vraag naar maar net even anders elke keer!
Succes!

Groetjes P@trici@

9

wat een schatje!! Echt heel erg lief!
Mag ik vragen hoe je die bolletjes vast zet op het kroontje? is dat met Icing?

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

Ik maak ze eerst en laat ze eerst wat uitharden als ze al wat harder zijn maak ik er een klein gaatje in en lijm ze vast met Tylose vermengd met water.Ik maak altijd 2 kroontjes en 1 week vantevoren al.

Groetjes P@trici@

11

saltandpepper schreef:

Ik maak ze eerst en laat ze eerst wat uitharden als ze al wat harder zijn maak ik er een klein gaatje in en lijm ze vast met Tylose vermengd met water.Ik maak altijd 2 kroontjes en 1 week vantevoren al.

Dankjewel voor je uitleg!!

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

12

erg mooi!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

13

ow hoe schattig !!

vraagje ! ik zie zoiets ls deze regelmatig langskomen en dan denk ik ow dat wil ik ook een keer doen !

marre die vakjes met pareltjes.... is daar een roller voor? of doe je het "gewoon" met een lineaal ofzo de lijnen er zacht indrukken en daarna de pareltjes er i drukken

ik vind hem erg leuk girlie girlie

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

14

Och wat een schatje, heel lief gemaakt.

Dat doe je met een Patchwork Cutter Diamond Side Design.
Je bekleed de taart zet hem terug in de koelkast en als hij wat harder is geworden gebruik je de diamond cutter begin vooraan en zo naar achter want je komt niet altijd even mooi uit.
Dan ga ik er nog even met PME Modelling Tool Design Wheeler overheen en dan ben je klaar en kan je er pareltjes in doen of een heel klein bloemetje!

Groetjes P@trici@

16

senkjoe !! daar kan ikwat mee !

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

17 Laatst bewerkt door carol (16-08-2011 20:37)

Patricia wat een lieffie heb je weer gemaakt  :thumb:
groetjes Carla

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!

Groetjes P@trici@

19

Lief schattig taartje!

20

Ik vind hem heel mooi!!
Wat zal dat meisje blij geweest zijn! Dan ben je pas echt een prinses en ben je pas echt jarig! Wow!

21

Heel mooi :)

22

Ik vind hem geweldig!!