1

Onderwerp: choco lollies!

hallo dames,

ik heb een vraagje! ik ben op zoek naar leuk bedankje voor mijn bruiloft, en wil dit graag zelf maken, maar moet wel betaalbaar blijven aangezien er veel gasten zijn uitgenodigd.

nou keek ik een beetje op de webshop rond, en het maken van chocolade lollies leek mij erg leuk, met zo'n leuke hartjes giet mold.

maar nou kan ik nergens vinden hoeveel chocolade melts ik nodig heb om dus zoveel lollies te maken.

weet misschien één van jullie hoeveel lollies je haalt uit een zak van 400 gram. de afmeting van de lollie is.  5.5 x 12.5 x 2 cm. (het is een siliconen bakmold, dit kan toch wel gebruikt worden om te gieten?)

bedankt!

Achteraf weet je meer, dan dat je vooraf wist.

2

Re: choco lollies!

IK heb helaas geen antwoord voor je, maar heb je wel even gemeld. Want dit is een rubriek om te showen

3

Ik kan je helaas niet helpen, maar ik heb je even gemeld. Deze rubriek is bedoeld om iets te showen en niet om vragen te stellen.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

@Sonja, zelfde gedachte, bijna zelfde antwoord op exact zelfde tijd, creepy  :lol:

5

sorry!

Achteraf weet je meer, dan dat je vooraf wist.

6

vanessa1982 schreef:

@Sonja, zelfde gedachte, bijna zelfde antwoord op exact zelfde tijd, creepy  :lol:

:D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Tnx ladies!

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag