Onderwerp: De Allstars hebben een plekje!
En tja, eigenlijk wel 3D
Zodra ik wist dat ik een babyshowertaart mocht maken zat het ontwerp al eigenlijk meteen in mijn hoofd. Een schoenendoos met allstars. De schoentjes had ik al eerder geshowd, en van de week al de knopen en het knuffeltje voor ernaast gemaakt.
Lekker vooruitgewerkt dus het afmaken van de taart zou appeltje-eitje worden!... Nou niet dus
Gisteren avond, taart was al gebakken, gevuld en bekleedt, en al de hele avond twijfelde ik aan mijn botercreme . Lief al gevraagd of hij eens wilde ruiken/proeven.. neuh zei hij.. Zo hoort boter te ruiken. Tot ik nog eens een beetje proefde.. GADVER!.. dit was echt niet goed!
Hoppa, alles in de kliko en opnieuw begonnen.. en vannacht om 02.00 was ik klaar.. wat was ik blij dat ik bijna alles al van te voren had gemaakt
Vanmorgen een foto maken, voor ik naar mijn werk vertrok batterij op, toestel van lief, .. ook batterij leeg!.. dus maar foto's gemaakt met mijn phone..
Dus hierbij de Schoenendoos met Allstars, maar niet de mooie foto's die ik gehoopt had te kunnen maken
En dit is de deksel van de doos, gemaakt met de cricut