1

Onderwerp: go cricut!!!

Ik ben ook de trotse eigenaar van een cricutmachine. Veel verhalen gelezen over de kast waar hij bij velen van jullie in beland is, maar ik had hem al aangeschaft... dus de sheets besteld bij Bouwhuis en aan het testen gegaan! De border is met de basis cartridge gemaakt. Ik ben nog lang niet klaar met uitproberen, maar ben al blij met dit resultaat!

http://94.100.116.52/1383450001-1383500000/1383474801-1383474900/1383474877_5_0ojM.jpeg

http://94.100.118.77/1383450001-1383500000/1383474801-1383474900/1383474846_6_z824.jpeg

2

Re: go cricut!!!

Super leuk toch!
Zijn de vlinders er ook mee gemaakt?

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

3

erg mooi zeker de vlinders  :Y

Mooi hoor!  :thumb:

5

Wauw! erg mooi! :Y

Maar ik vraag me af hoe je zo'n randje op je taart krijgt zonder vervormen?? Ik heb met gewone sierrandjes al het probleem dat ik het er nooit zonder breken/scheuren/vervormen op krijg... Hoe doen jullie dat?

6

prachtig!

ik vind dat je het heel mooi gecombineerd hebt.
soms zie je dat er alleen circut "uitsnijsels" op de taart zitten, ik vind dit mooier!

ben benieuwd naar de volgende! :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

7

dat je dat randje er heelhuids opgekregen hebt  :thumb:  :thumb:
ziet er super uit!

Groetjes, Dorothea.

Prachtig!
Als ik google op circutmachine krijg ik een apparaat voor papier, is dit dezelfde??

9

FloordKB schreef:

Super leuk toch!
Zijn de vlinders er ook mee gemaakt?

nee, die heb ik gemaakt met royal icing (plaatje, insteekmapje, licht invetten en spuiten)

10

san 1981 schreef:

Wauw! erg mooi! :Y

Maar ik vraag me af hoe je zo'n randje op je taart krijgt zonder vervormen?? Ik heb met gewone sierrandjes al het probleem dat ik het er nooit zonder breken/scheuren/vervormen op krijg... Hoe doen jullie dat?

alleen de rand heb ik met de cricut gemaakt, ik heb de sheets (frosting) gebruikt. Je moet idd wel snel zijn, anders droogt het uit.

11

da's een mooie taart :Y

heel mooi fijntjes dat randje zeg :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Party-treats schreef:

Prachtig!
Als ik google op circutmachine krijg ik een apparaat voor papier, is dit dezelfde??

nee, dit is speciaal voor voedsel. De volledige naam is de cricut cake machine, die van mij is de normale versie. Er bestaat ook een miniversie. Ik heb hem bij deleukstetaartenshop.nl gekocht ;)

13

erg mooi

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

14

Ik ga mijn man even héél lief aankijken... :P  ;)

15

Supermooie taart en een prachtig randje van de cricut! :thumb:

16

Mooi hoor, mooie combi.
Ik heb de cricut ook sinds twee dagen, maar moest het weekend werken. Verder dan wat uitproberen ben ik nog niet gekomen. Weet wel dat hij hier wel gebruikt gaat worden, het valt me 100 % mee na die verhalen hier.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

17

Wauw, echt superrrrrrrrr :thumb:

18

Wauw!! En zoals chocotoetje het al zei, mooi dat je cricut met handwerk combineert!!!!!!!

19

IK heb net weer een filmpje gekeken maar als je fondant met dit weer wat plakkerig is, kun je het beter eerst even in de koeling leggen he? EN ze zeggen in amerika dat je beter gumpaste kunt gebruiken???
Ik heb veel interesse in dit apparaat maar moet nog eerst maar even sparen volgens mij.LOL

20

wat een schtje !!

die vlindertjes ijn TE schattig

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

21

O, die vlinders, die vind ik echt prachtig! En je randje ook! En je bloemen, en de compositie, eigenlijk alles dus!  :lol:

22

Party-treats schreef:

IK heb net weer een filmpje gekeken maar als je fondant met dit weer wat plakkerig is, kun je het beter eerst even in de koeling leggen he? EN ze zeggen in amerika dat je beter gumpaste kunt gebruiken???
Ik heb veel interesse in dit apparaat maar moet nog eerst maar even sparen volgens mij.LOL

Bommeltje geeft aan dat zij fondant gebruikt met tylose, ik moet het even nakijken, maar volgens mij doet ze het idd nog even in de vriezer. Gumpaste werkt ook goed, met name 'oude' gumpaste omdat het steviger is. Ik heb ook ergens gelezen dat men gumpaste id vriezer doet. Ik kan me voorstellen dat je daarna niet te lang moet wachten omdat het anders idd plakkerig wordt. Wat vast staat is dat je materiaal stevig moet zijn, anders komen de details niet goed uit. Vandaar dat ik het getest heb met de sheets, die zijn heel stevig. Het blijft een kwestie van uitpoberen, maar dan heb je ook wat  :Y

23

Barbaral schreef:
Party-treats schreef:

Bommeltje geeft aan dat zij fondant gebruikt met tylose, ik moet het even nakijken, maar volgens mij doet ze het idd nog even in de vriezer. Gumpaste werkt ook goed, met name 'oude' gumpaste omdat het steviger is. Ik heb ook ergens gelezen dat men gumpaste id vriezer doet. Ik kan me voorstellen dat je daarna niet te lang moet wachten omdat het anders idd plakkerig wordt. Wat vast staat is dat je materiaal stevig moet zijn, anders komen de details niet goed uit. Vandaar dat ik het getest heb met de sheets, die zijn heel stevig. Het blijft een kwestie van uitpoberen, maar dan heb je ook wat  :Y

Is het dan niet gewoon handiger om met gumpaste te werken?? Al wordt dat geloof ik niet veel verkocht/gebruikt in Nederland.....

24

Bekend verhaal, Cricut in de kast  :/

Heel mooi gemaakt, moet toch echt dat ding gaan uitproberen.

25

Party-treats schreef:
Barbaral schreef:
Party-treats schreef:

Is het dan niet gewoon handiger om met gumpaste te werken?? Al wordt dat geloof ik niet veel verkocht/gebruikt in Nederland.....

zeker handig om met gumpaste te werken, te meer aangezien je met kleinere hoeveelheden kunt werken en het in de juiste kleur kunt mengen. Het is bij veel webshops te krijgen. Ik heb er mee leren werken tijdens de pme suikerbloemen cursus, erg handig spul! Met de sheets ben je direct 2,50 euro kwijt, lastig te bewaren wanneer je deze aangebroken hebt!