1

Onderwerp: kids vinden de push up vulling met BC niet lekker

als 2x heb ik de push ups gemaakt voor een traktatie. beide moeders hadden hetzelfde, de helft verdween in de prullenbak omdat de kids het niet lekker vinden. gevuld met cake en 3 laagjes BC 1:1 op kleur. wat doe ik verkeerd en wat doen jullie erin? ze vinden de botercreme dus niet lekker.
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

Re: kids vinden de push up vulling met BC niet lekker

Nou heel eerlijk vind ik 1 op 1 ook niet lekker.. dit is meer afsmeer botercreme.

Ik maak botercreme voor vulling met de mix van funcakes en die maak ik soms op smaak met van alles.

Groetjes Natasja!

klopt ja, 1:1 is niet lekker.
probeer eens merenque bc, of botercreme van de mix.
lekker met een smaakje!  :Y

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

heb hetzelfde meegemaakt met de bc mix van funcakes... maar eerlijkheidshalve was ik zelf vergeten om er een smaakje doorheen te doen  :o
Naturel vonden ze dus niet zo lekker en waren de juffen minder blij omdat de cake wel gegeten werd hihi

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Ik ben ook niet gek op 1:1 botercreme maar misschien een smaakje er doorheen doen.
Chocopoeder, schepje jam of een patidezz smaakje

Geen 1:1 gebruiken maar een andere vulling. Alle vullingen die in een taart gaan kunnen ook in de push cake. Kijk anders even bij de recepten links voor ideeen...

Life is what you bake it.

7

1:1 is idd niet lekker.
makkelijk en lekker is wel de bc speciaal (of extra... weet even niet hoe hij genoemd wordt) , die staat hier bij de recepten.
wij vinden hem naturel lekker, maar er is ook heel goed een smaakje aan te geven (scheutje ranja ofzo ;) )

succes!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

8

Dat is dus duidelijk...1:1 niet meer gebruiken  :lol:

MBC wel of slagroom met gele room en dan in combinatie met een heel dun laagje jam....mmmmmmm

Het is best verwarrend, want de 'lekkere' botercreme (die je gebruikt om te vullen) heet ook gewoon botercreme. De 1:1 is echt om af te smeren...maar de botercreme (bv van funcakes) om mee te vullen is erg lekker!
Succes ermee!