Onderwerp: ook eens koekjes gemaakt..
al durfde ik het nog niet aan met icing!Het zijn dus koekjes met marsepein geworden.

de hertjes heb ik afgekeken van iemand van hier, ik geloof van Bommeltje. vond ze zo schattig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook eens koekjes gemaakt..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
al durfde ik het nog niet aan met icing!Het zijn dus koekjes met marsepein geworden.

de hertjes heb ik afgekeken van iemand van hier, ik geloof van Bommeltje. vond ze zo schattig.
wat een superstrakke koekjes!! Vooral die blauwe vind ik erg lief 
oh.. ik vind ze geweldig hoor!.. ik geef je groot gelijk om marsepein te gebruiken i p v Royal Icing.. Dat wil ik ook ooit nog gaan doen
Maar hou het voorlopig ook nog op fondant
En die hertjes, die blijven zoooo schattig, en vind bruin/roze zo'n geweldige combinatie!
En die blommen, heb je die met de rosecutter van PME gemaakt??

Wat een onwijs leuke koekjes. Ik heb er een paar opgeslagen ter inspiratie als je het niet erg vindt. Ik wil heel graag weer eens koekjes decoreren, maar heb steeds veel te weinig tijd voor RI, dus misschien maar eens met marsepein proberen, want dit ziet er minsends net zo leuk uit.
Leuk! 
Ze zijn erg leuk zeg ! !! Die hertjes zijn echt schattig !
Superleuk geworden...mag ik vragen welk recept je voor de koekjes hebt gebruikt?
wat zijn ze prachtig
een beetje laat maar bedankt voor de leuke reacties!
@ bommeltje, ja roze bruin is id een hele mooie kleurencombi
en id zijn de bloemen met de PME rosecutter gemaakt.
@ Roos, hier hetzelfde wil het echt wel een keer gaan proberen met icing maar er gaat denk ik aardig wat tijd inzitten om de goede dikte te krijgen dus dit is wat sneller denk ik. wat een eer dat je er een paar hebt opgeslagen!!
@ Sandy, ik heb het recept van Peggy Porschen gebruikt dat hier op het forum bij de recepten staat. In principe ideaal recept aangezien ze mooi in vorm blijven maar moet zeggen dat ik ze niet super lekker vind 
Wat een mooie koekjes! 
Ze zien er leuk uit! "Om op te eten!"
En met marsepein (of fondant) zijn ze strakker dan met icing.
Of je moet een Icing-pro zijn, en dat ben ik ook nog lang niet 
Schattige koekjes 
Ze zien er super leuk uit, jammer dat je ze niet zo lekker vind.
Wat een leuke koekjes, erg strak gedaan. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook eens koekjes gemaakt..