1

Onderwerp: eerste strik

Sorry voor de zeer slechte kwaliteit van de foto maar mijn fototoestel is opgestuurd voor reparatie...

Dit was mijn eerste opdracht voor een vriendin van mijn zusje.
Meteen maar de strik uitgeprobeerd.
De taart maken was een grote ellende, alles wat fout kon gaan ging fout, de onderse taart 3x opnieuw moeten bakken en de bovenste 2x:S
Alsof het niet mocht pfff.
Hierdoor kwam ik natuurlijk behoorlijk in tijdsnood waardoor ik er niet van heb kunnen maken wat ik wilde maar uiteindelijk toch wel een beetje tevreden. Ik was blij dat ik de strik wel al klaar had en goed was gelukt haha.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292543_126214770807611_100002572655450_154523_2336576_n.jpg

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en wat ik zou kunnen verbeteren voor de volgende keer, alvast bedankt!

2

Re: eerste strik

Ik vind hem heel leuk geworden hoor. Lekkere knalkleuren. Je ziet er niks van dat je in tijdnood kwam hoor.
Het enige puntje dat ik nog kan vinden is dat je de volgende keer misschien de rondjes uit de binnenkant van de 8 kan halen. Ik vind dat persoonlijk wat mooier.
Ik vind je strik echt super gelukt. Zeker voor een eerste keer. Mijn eerste strik was zo plat als een dubbeltje  :s .

3 Laatst bewerkt door anita11 (14-08-2011 10:58)

1 keer is genoeg  :o

4

Hele mooie strik!

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

5

mooie strik !!! daar moet ik me binnekort ook eens aan gaan wagen :D

verbeterpuntjes: hmmmmz geen idee !! ik zou zeggen:

vooral doorgaan :D

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

6

Dankjewel! Van de 8 vond ik zelf idd ook een beetje jammer maar omdat ik dus geen tijd meer had om hem met wat tylose te maken moest ik hem met een sateprikker vastzetten dus kon ik die er niet uit halen... Volgende keer die dingen van te voren maar alvast maken.