Onderwerp: Tot tranen toe ontroerd...
Zo zie je maar dat het niet je meest mooie taart hoeft te zijn om de meest geweldige reactie te krijgen.
Ik was zo insipratieloos bij deze taart
Ik had de racewagens van te voren gemaakt, maar toen ze eenmaal op de taart stonden wist ik niet goed wat ik met de rest van de aankleding moest doen. Toen ik eenmaal klaar was, na vele pogingen om 'm mooier te maken, was ik niet tevreden. Toch maar zo gelaten want ik liep compleet vast.
De volgende morgen kwam de moeder van Miles de taart ophalen. Ik kwam aanlopen met de taart en haar eerste reactie was; "oh ik kan wel huilen, zo mooi vind ik hem"!! Ze heeft de taart met grote ogen bewonderd terwijl ze haar tranen aan het wegvegen was. Wat een heerlijke reactie was dat!! Zo fijn dat ik bijna zelf een traantje weg moest pinken. Super dat er nog mensen bestaan die hun waardering niet alleen uit kunnen spreken, maar ook kunnen laten zien. Ik ben nog de hele dag in jubel stemming geweest haha.
Nou, hier komt de taart. Zoals al eerder gezegt; het is niet mijn mooiste taart, maar na zo'n reactie is die ineens prachtig!!

Bedankt voor het kijken en fijne zondag iedereen!!
Groetjes Linda
Heb nog een foto van de mama van Miles gekregen die ik toch even wilde laten zien:

Te schattig toch?!
Groetjes Linda

,leuk taartje