1 Laatst bewerkt door Chiara2 (13-08-2011 23:08)

Onderwerp: Nijntje meptaartje en dieren cupcakes :)

Mijn neefje word morgen 1 jaar! Hij woont met zijn ouders op een boerderij dus dat werd een 'nijntje op de boerderij taart'! Marja wat maak je daar voor cc en meptaartje bij?

Na veel nagedacht te hebben is dit het resultaat:

cc:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UKE7OEOK.jpg

Meptaartje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8QDMUTG.jpg

Re: Nijntje meptaartje en dieren cupcakes :)

super leuk zeg vooral muizen cc's. vind ze echt prachtig, wel 1 kleine aanmerking, je koeien hebben 6 spenen........ :lol: handig qua melkgift maar niet helemaal natuurgetrouw.....

Groetjes Petra

3

taartjejansen schreef:

super leuk zeg vooral muizen cc's. vind ze echt prachtig, wel 1 kleine aanmerking, je koeien hebben 6 spenen........ :lol: handig qua melkgift maar niet helemaal natuurgetrouw.....

hahaaha.. Hebben ze er 4 dan :s Goed dat je het zegt want de vader van de jarige is dierarts ;)

4

Ontzettend leuk gedaan! En ook je mepper is super!
Moet wel heel erg lachen om die koeien met hun uiers omhoog.... :lol:
Leuk bedacht!

Groetjes, Angela

5

Chiara2 schreef:
taartjejansen schreef:

hahaaha.. Hebben ze er 4 dan :s Goed dat je het zegt want de vader van de jarige is dierarts ;)

:lol:  :lol:  :lol:
Had ik nog niet eens gezien  :lol:

Groetjes, Angela

6

die zijn leuk! :thumb:

7

Ze zijn heel erg leuk!!! En die spenen... hihihi... ach... effe aanpassen voordat je gaat. Gelukkig is dat niet zoveel werk ;-) Wat goed dat taartjejansen dat zo snel ziet!! Ik had het niet opgemerkt.

het ziet er zo bij elkaar heel erg leuk uit! Goed gedaan!