26

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Wow wat is dat een werk al die schubben, maar het resultaat mag dan gezien worden. Werkelijk prachtig!

Groetjes v. Annette.

27

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Heel mooi geworden, hij lijkt wel een beetje op de koi van ons  :Y  Alleen heeft hij een rood gele kop.

Voor een workshop, plaats anders je vraag bij de workshops pagina.

Ik zelf geef in Zwolle, maar dat lijkt voor jou te ver weg (alhoewel ik heel wat mensen heb gehad uit Utrecht).

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

28

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Ik vind hem ook prachtig hoor!! Die schubben, pffffjieuw wat een werk!  :thumb:

Ik had hem denk ik ook wat glans gegeven met wat dust. Ik vind hem qua kleur net ff wat te flets overkomen, maar dat kan natuurlijk ook door de foto komen!

Super dat je er een how-to bij hebt gedaan. Daar zullen heel wat mensen je enorm dankbaar voor zijn!  :thumb:

Groetjes San

29

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

super mooi!

wat ik me nou afvraag... hoe vul je zo'n taartje!?
met al die los gesneden delen??

30

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Shiirtjee schreef:

super mooi!

wat ik me nou afvraag... hoe vul je zo'n taartje!?
met al die los gesneden delen??


dat vraag ik me ook af! ben ook opzoek naar iets origineels voor iemand die van vissen houdt, en hoe doe je de schubben??

hoop dat je deze reaktie nog leest ;-)

31

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

mooi! Wat een werk, al die schubben!

32

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Daniellehvw schreef:
Shiirtjee schreef:

super mooi!

wat ik me nou afvraag... hoe vul je zo'n taartje!?
met al die los gesneden delen??


dat vraag ik me ook af! ben ook opzoek naar iets origineels voor iemand die van vissen houdt, en hoe doe je de schubben??

hoop dat je deze reaktie nog leest ;-)

Ik lees je reactie wel maar veeeeeel te laat denk ik.
ik ga nu echt fanatieker (weet niet of je het zo schrijft) op het forum aanwezig zijn! Ik mis veelste veel en als ik er weer eens opzit heb ik zoveel leuke dingen die ik allemaal wil bekijken :)
ik heb op mijn computer thuis (ben momenteel op mijn werk) volgends mij nog wel een foto van de 'vullinglagen' ik zal hem opzoeken en er opzetten. 
En de schubben had ik gewoon met de achterkan van een spuittipje gedaan. Ik heb ook zo'n blik met allemaal rondjes maar de kleinste vond ik toch nog te groot, vandaar dat ik gewoon een tipje heb gebruikt en dat allemaal er los opplakken :)

33

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

mag ik vragen welk spuitmondje je hebt gebruikt!!!

hij is echt geweldig.. wil ook eens gaan proberen mijn vader word volgende week 50 en hoop dat t me lukt maar ben bang van niet :(

34

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

@Bam2011: ik denk dat het niet uitmaakt welk spuitmondje, want ze had het over de achterkant ervan. Niet de kleine opening aan de voorkant.

Sommige merken spuitmondjes hebben gewoon een rechte, scherpe achterkant ipv een afgeronde. Daar kun je goed rondjes mee uitsteken.

Mooie vis trouwens!!

35

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

Mijke79 schreef:

@Bam2011: ik denk dat het niet uitmaakt welk spuitmondje, want ze had het over de achterkant ervan. Niet de kleine opening aan de voorkant.

Sommige merken spuitmondjes hebben gewoon een rechte, scherpe achterkant ipv een afgeronde. Daar kun je goed rondjes mee uitsteken.

Mooie vis trouwens!!

Bedankt! ik vind hem ook nog steeds mooi, hoop hem zelf nog eens te kunnen/mogen maken.
Maar het spuitmondje maakt inderdaad niet uit. gewoon een willekeurig spuitmondje (wel voor de kleine 'coupler'? dan). Ik heb ze van Wilton die zijn 'scherp' aan de achterkant.
Succes met het maken, het is even werk, maar ik vond het wel leuk om te doen.

36

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

zo! snelle reactie hahah.. ok denk al spuitmondje haha.

hoop dat t lukt al snap ik niet helemaal hoe je hem in elkaar heb gezet maar ik doe me best groetjes

37

Re: TROTS!! op mijn 3D vis / KOI karper

wauw meis, dit had ik eerder moeten weten. wij hebben 23 koi's (noem het geen vissen, dan beledig je ze :Y )  rondzwemmen en dat is dus ook de hobby van mijn hubby. aanstaande zondag is hij jarig en had deze graag eerder gezien.
mijn zoon riep me speciaal voor jouw taart even uit de keuken- weg van mijn botercreme- om hem te laten zien. ik ga je topic dus nog even lezen.