1 Laatst bewerkt door Sugar Pop (13-08-2011 19:12)

Onderwerp: M'n eerste verjaarstaartje!

Vandaag heb ik voor het eerst een klein stapeltaartje gemaakt voor een vriendin die jarig is.

Poeh hé, het ging een beetje moeizaam met die fondant, daar vielen de gaten in toen ik het over de taartjes legde. Ik las ergens dat dat door het vochtige weer kan komen, hebben jullie daar ook ervaring mee?

Ik heb de fondant weer  zelf gemaakt en gekleurd dus het kan ook zijn dat het te nat was zeg maar. Het voelde in ieder geval niet plakkerig en rolde goed uit dus ik weet het niet meer!

Anyway, de open plekjes heb ik zoveel mogelijk opgevuld met bloemetjes. Hij is een beetje gammel hahaha maar ik vind hem toch wel schattig geworden. De hartjes van de grote bloemetjes heb ik gekleurd met een beetje rode kristalsuiker bij gebrek aan dust, het gaf een beetje een grof effect maar goed, voor het sfeertje kon het wel.

Waarschijnlijk hebben jullie er al honderden voorbij zien komen hier, maar dit is mijn versie van een bloesemstapeltaartje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6WFMFBNJ.jpg

Nu ga ik snel douchen, omkleden en m'n masker opsmeren, want ik ga straks lekker aan een vinootje op het feestje.

Fijne zaterdag allemaal!

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

2

Re: M'n eerste verjaarstaartje!

Hee,niet zo snel,kom terug!! :lol:
Ik kan je foto nl niet zien. :nooo
En ik ben toch echt wel nieuwsgierig naar jouw taart hoor!! :Y  :Y

groetjes yvon

3

haha, ik moest die pareltjes er nog in doen zag ik, :D  dus ff gauw gedaan en een nieuwe foto gemaakt!

doegie!

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

4

Hij is leuk!!

Fijn weekend  :D

(By the way, ik heb je even gemeld want ook een klein stapeltje mag in de bruids- & Stapeltaarten)

5

Yup, ook deze mooie taart mag naar de stapelrubriek.

Move to ~> Bruids- en Stapeltaarten

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com