Onderwerp: verjaardagsdrummer op reis
Afgelopen weekend hadden we een groot verjaardagsfeest, en er was mij gevraagd of ik zou willen proberen om een taart te maken met de hobby van 1 van de jarigen: drummen!
Tuurlijk wil ik dat wel proberen, leuke uitdaging
Druk aan het boetseren geslagen (al weken van tevoren, wat de verjaardag was net tussen onze sleuteloverdarcht van het nieuwe huis en de verhuizing in
) en het resultaat viel niet tegen
De volgende uitdaging: de taart moest bijna 1000km mee (naar Frankrijk) in een warme auto... Besloten om geen risico te nemen en maar geen gevulde taart te maken maar lekker cake (de bovenste Black Magic Cake en de onderste heerlijke citroen cake
) Vandaar dat de lagen nogal laag zijn.
Helaas heeft de taart toch nog wel wat schade tijdens het transport opgelopen...
-de topper heb ik in delen vervoerd en ter plaatse in elkaar gezet, maar toch een dubbele beenamputatie opgelopen tijdens de resi
-bij de bovenste taart zat het lintje voor transport er netjes om, maar was niet meer strak te krijgen met al het smeltende marspein en er waren ook nog zwarte vlekken in het lint gekomen
- de onderste taart heb ik pas daar bekleed, maar de marsepein smolt onder mijn handen weg, dus niet netjes te krijgen
anyway, het verhaal is lang genoeg, hier komen de foto's:

en omdat ik er toch best trots op ben (mijn eerste 'zelfstandige poppetje' sinds PME) nog even een close-upje
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom