1

Onderwerp: Onder de smarties/m&m's??

Ik wil een chocobom proberen met rondom kitkats.
Nu is mijn vraag, waar smeer je de bovenkant mee in voordat je de smarties 'stort'?
Ik kan me voorstellen dat met mix bc de kleurlaagjes van de smarties smelten.
Is chocoladepasta een optie of marshmellow fluff??

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Re: Onder de smarties/m&m's??

Ik heb het met chocopasta gedaan!  :9

3

Susan. Dank je wel..dat scheelt weer gescheld en smeltende smarties...hahahaha :Y

Grtls Irene

ik heb een keer gesmeerd met botercreme en een  keer met gesmolten chocolade. De laatste was zeker het lekkerste.
Stort de m&m's of smarties als de chocolade nog een klein beetje warm is. Hierna er niet meer aankomen en laten drogen (uitharen). Geen gesmolten kleurtjes en een mooie kleur ondergrond!
De kitkats blijven trouwens ook prima plakken aan de chocolade (al moet je niet alle chocolade tegelijk op de taart gieten, natuurlijk, als het dan te snel droogt plakt het nog niet) ;)

succes!

5

Dank je wel marjo...ik zie dat iedereen een lintje erom doet...is dat decoratief of ondersteuning...of allebei...kan ook....hahahaha

Grtls Irene

Bij mij was het ondersteuning...ik geef hier heel mooi de tip, maar gooide bij mijn eigen chocobom natuurlijk alle chocolade over de taart, waardoor de laatste niet zo heel goed meer plakte ;)

7

Haha, in stukjes werken dus...en wordt dat geen ontzettende kliederzooi...met vloeibare chocolade...en als dat weer stolt, is de taart dan nog te snijden? Of brokkelt hij dan onder je mes af?
Sorry hoor, deze vragen schoten me vannacht binnen....hoezo neurotisch??...hahaha :rolleyes:

Grtls Irene