1

Onderwerp: pushcake verpak ideeen

Even een vraagje voor jullie om even mee te denken..
Ik heb in september een grote bruidstaart opdracht met daarbij ook pushccakes..maar liefst 100 stuks in twee verschillende smaken...nu willen ze maar twee standaards met in ieder de soort/smaak pushcakes.... de resterende worden dan vanuit de catering uitgedeeld.....
Dus de bedoeling was om de rest dus gewoon in gebakdozen mee te geven als ze de bestelling komen halen.... Ik vind de push cakes gewoon in gebaksdozen minder leuk en ben ook beetje bang dat de vullingen niet mooi blijven ziten..en het oog wil ook wat... wie weet er een andere goedkope leuke manier om de resterende pushcake's mee te geven?
Ik hoor graag de ideen....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: pushcake verpak ideeen

Je kunt in de gebaksdozen oase doen (van dat groene bloemsteek spul), en dan de push cakes daarin steken. Dan wat gekleurde decoratiesnippers, kadopapier, veren, rozenblaadjes etc. over de oase heen en je hebt een leuke gebaksdoos met push cakes. Hij kan alleen niet meer dicht dan :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Ik zit met een ander dilema... Ik ga ze verkopen op een bradderie waarschijnlijk op de manier zoals Glamour beschrijft. Maar hoe geef je ze dan mee aan de mensen die ze kopen...?

Life is what you bake it.

4

Dat is een leuk idee ja...ik had ze laatst individueel verpakt in een blokbodemzakje en bijpassend lintje erom van de sticker die ik erop heb zitten..standaard heb ik er een logo sticker opziten met daarop push cakes...voor deze bestelling heb ik speciale stickers laten druk,en met de de wens van het bruidspaar erop en in kleur van de bruidstaart etc...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Dat is een leuk idee ja...ik had ze laatst individueel verpakt in een blokbodemzakje en bijpassend lintje erom van de sticker die ik erop heb zitten..standaard heb ik er een logo sticker opziten met daarop push cakes...voor deze bestelling heb ik speciale stickers laten druk,en met de de wens van het bruidspaar erop en in kleur van de bruidstaart etc...

Connu4u, hoeveel passen er in een blokbodemzakje? Of heb je die in heel veel verschillende maten?
Oh ja, het enige nadeel van de oase vind ik dat er dan van die groene frummeltjes onderaan het stokje blijven zitten en dat diet er niet zo fris uit.

Life is what you bake it.

7

Ik had laatst voor een meisje om uit te delen op school een bananendoos omgekeerd. Gaten in gemaakt, mooi verdeelt over het vlak en daarna zilver inpakpapier eroverheen. Daar de gaten doorheen geprikt en zo konden ze mooi staan (hangen) en waren ze makkelijk mee te nemen en uit te delen. Op de voorkant van de doos nog een beetje versiering in thema, klaar!
Succes

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

8

Ik heb een blok oase ingepakt in kadopapier en ze daar in gestoken om te trakteren....

9

je kn ook bij pippoo halve bolschuim kopen en daarinsteken...als goed is kan je piepschuim ook verven naar wens

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd