1 Laatst bewerkt door kimmetje (13-08-2011 10:34)

Onderwerp: praline hazelnoot

van het merk funcakes, kan ik dat door de botercreme mixen of is het de bedoeling om dat als een dun laagje op de taart te doen?
Net als Jam bijvoorbeeld?

En Dulche de leche, echt als stevige vulling of ook alleen net als een jamlaagje, dus puur alleen voor de smaak?

Kan dat bij elkaar die smaken?
Heb het geen van 2 ooit gehad dus twijfel twijfel twijfel... :o

Re: praline hazelnoot

Je bedoelt van patidess? Want dat kun je inderdaad door de botercreme mengen.
Dulche de leche heb ik nog nooit gebruikt dus misschien dat iemand anders deze vraag voor je kan beantwoorden.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Ik zou geen dulche de leche als laag doen (en dan bedoel ik een laag van 1cm ongeveer) want dat is veel te machtig en zoet mijns inziens. Ik zou het ergens doorheen doen of inderdaad als laagje ergens onder.

Life is what you bake it.

4

Ik denk dat je de praline van funcakes zowel als dun laagje onder een andere vulling kan doen en door de botercreme, zeker als je dan de merinque botercreme doet, ik heb hem ook net besteld.
De dulce de leche zou je ook ook als 1 laag kunnen doen met een andere laag met een zurige smaak zoals lemoncurd of een citroen mouse of zoiets.