Onderwerp: Cars en Woezel en pip taart
Ben weer druk aan het taarten
Vandaag een woezel en pip taart gemaakt en een cars taart. Met dank aan het forum hier heb ik weer veel inspiratie opgedaan.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cars en Woezel en pip taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben weer druk aan het taarten
Vandaag een woezel en pip taart gemaakt en een cars taart. Met dank aan het forum hier heb ik weer veel inspiratie opgedaan.

Prachtig! Werk jij in een koele keuken ofzo?? Ik zie geen glimp van een zweterige taart terwijl ik hier echt gek wordt van de luchtvochtigheid!!
Ze zijn echt super leuk en strak!
Thanks!
Ha ha ha.. was dat maar zo. Ik werd helemaal gek toen ik de taart aan het maken was. Iedere keer snel decoratie voorbereiden, taart uit de koelkast en snel weer er in. Toen ik de taarten ging fotograferen hadden ze al eventjes in de koelkast gestaan.
Nee dit vochtige weer is echt niet leuk voor taartenbaksters.
mooi hoor,zoals gewoonlijk weer super strak ,bij jouw inderdaad niks van te zien ,maar als je ze weer uit de koelkast haalt,zweten ze dan niet dubbel hard,heb een heel goedkoop ventilatortje bij de blokker gekocht ,voor de zekerheid met al dat zweten ,gelukkig hoef ik pas morgen aan de woezel&pip,hoop dat het weer beter meewerkt,lees bij heel veel over zwetende taarten,
grt Carla
mooi hoor,zoals gewoonlijk weer super strak ,bij jouw inderdaad niks van te zien ,maar als je ze weer uit de koelkast haalt,zweten ze dan niet dubbel hard,heb een heel goedkoop ventilatortje bij de blokker gekocht ,voor de zekerheid met al dat zweten ,gelukkig hoef ik pas morgen aan de woezel&pip,hoop dat het weer beter meewerkt,lees bij heel veel over zwetende taarten,
grt Carla
Ja ze gaan zeker zweten als ik de taarten uit de koelkast haal. Maar moet ze daar wel inzetten ivm de vulling.
De fan helpt inderdaad, maar was te lui om die van zolder te halen. Deze zomer niet zoveel nodig gehad
Ben benieuwd naar jouw woezel en pip!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cars en Woezel en pip taart