Onderwerp: Bruidstaart, of toch niet...
Met z'n zessen vieren we vandaag onze verjaardagen. We worden 171 jaar met z'n allen en geven een feest. Ik zag natuurlijk mijn kans schoon om de taart te verzorgen. Ik had de grootste en leukste ideeën. Totdat... ik deze week vreselijk ziek werd. Ik had alweer de balen, zo'n hoge stapel ging aan mijn neus voorbij.
Donderdag ben ik toch biscuits gaan bakken en heb ze in de vriezer gedaan. Misschien zou ik toch nog puf hebben. Uiteindelijk heb ik gisteravond om 19:00 uur besloten dat ik de taart toch zou maken. Alleen die grootse ideeën, dat zou er niet van komen.
Hij moest eigenlijk donkerpaars met zilver moeten worden, maar fondant kleuren daar had ik echt geen puf voor. Manlief wilde wel kneden en uitrollen, maar kleuren... Ook daar had hij geen zin in. We hadden de hele middag al in de keuken gestaan voor alle hapjes voor vanavond. De taart zou dus wit worden. Ik ben erg blij met het uiteindelijke resultaat, maar ik vind het net een bruidstaart hahahaha!
De twee onderste lagen zijn van chocoladebiscuit gevuld met dulche de leche en oreokoekjes-vulling. De bovenste twee lagen zijn gevuld met huisgemaakte lemoncurd en citroencreme.
Alle credits naar manlief, die heeft alles gekneed en uitgerold. Zelfs de vormpjes uit de mold heeft hij gemaakt.

)
Heel veel plezier vandaag en jullie allemaal gefeliciteerd. Groetjes Thea