1

Onderwerp: hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik ben Moniqueje 35 jaar getrouwd 2 kids en heb wil graag mooie taarten leren maken heb er nog geen gemaakt maar ben wel bezeig met alle voorbereidingen te treffen.
Heb een schrift gemaakt met recepten, en me via de mail opgegeven voor 2 workshops zodat ik als mijn dochter jarig is in oktober ik haar kan verrassen met een mooie taart.
Ik vind jullie site een mooie site en er staat veel info op waar je zelf al mee aan de slag kan.

Jullie zullen me nog wel regelmatig voorbij zien komen.

Groetjes moniqueje O-)

2 Laatst bewerkt door Hertje (13-08-2011 09:59)

Re: hallo allemaal

Welkom, Moniqueje! Op dit gezellige, leerzame en inspirerende forum hopen we je nog vaak te zien. :Y

Veel plezier bij de workshops. Lekker veel oefenen, dan wordt die taart in oktober een groot succes!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

:)  Hallo Moniqueje welkom op de site. Pas maar op, want deze hobby is zeer verslavend!! ;) Ik ga zeker kijken als je de eerste taartjes plaatst. Heel veel plezier ermee, groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

4

Theatje schreef:

:)  Hallo Moniqueje welkom op de site. Pas maar op, want deze hobby is zeer verslavend!! ;) Ik ga zeker kijken als je de eerste taartjes plaatst. Heel veel plezier ermee, groetjes Thea

hoi theatje,

i.d.d deze hopbby is verslavend, ben al 2 dagen onafgebroken aan het kijken op sites naar mooie taarten en technieken. Vandaag lekkere boterkoek gebakken ongezond maar o zo lekker.

dames bedankt voor jullie post. O-)

5

Welkom en heel veel bakplezier!