1 Laatst bewerkt door anne-taarten (12-08-2011 21:38)

Onderwerp: Deze zien we hier de laatste tijd niet zo vaak!!........

DE ZON!!!   :lol:  :lol:  :lol:

Ik ben zelf trots op de resultaat...voor het eerst mooie (vind ik dan zelf) fondant bloemen gemaakt. Met dank aan de tips van SuikertaartjesSuuz.

Baalde wel erg van het bekleden van de taarten, ging voor geen meter, had eerst blauwe lucht met wolken gedaan.....maar het scheurde aan alle kanten. Het is best vochtig vandaag, dus dat werkte niet mee. Toen toch maar gewoon voor een blauwe lucht gekozen, wilde niet dat het nog eens fout ging.

http://94.100.115.112/1382000001-1382050000/1382003901-1382004000/1382003940_5_Owsu.jpeg

http://94.100.114.140/1382000001-1382050000/1382004001-1382004100/1382004086_5_7Mg7.jpeg

http://94.100.119.229/1382000001-1382050000/1382004101-1382004200/1382004117_5_zTOy.jpeg

Gevuld met champagnecreme en verse frambozen
en Aardbeiencreme met aardbeien. Vind ik zelf altijd een erg lekkere frisse combinatie in de zomer.

Nu maar hopen voor Nina dat ze zon morgen net zo schijnt als op de taart.....en er zo'n mooie helder blauwe lucht is!

Wat vinden jullie er van?

Zo! Nu de keuken opruimen  :/

Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Deze zien we hier de laatste tijd niet zo vaak!!........

Leuk idee en een vrolijk geheel! Succes met het opruimen van je keuken  :s

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Jaaaa.....eindelijk ...de zon  :thumb:

4

Wat een mooie, vrolijke stapel! :Y

5 Laatst bewerkt door anne-taarten (13-08-2011 09:59)

Blijkbaar is hij toch niet zo leuk als ik hem vond.......237 kijkers en 3 reakties  :rolleyes: Maar thnx voor degene die hem wel leuk vinden!  :)

6 Laatst bewerkt door fruitcake (13-08-2011 10:03)

Hij is erg vrolijk en mooi op de foto gezet. Je bloemen zien er prachtig uit en de vulling klinkt heerlijk  :thumb:

(En tja, er komt zoveel voorbij, ik kan ook niet op elke taart reageren. Zolang jij en de ontvanger er blij mee zijn....Maar ik begrijp je gevoel, als je zelf zo blij bent met een taart, verwacht je soms meer reakties).

THnx Fruitcake, dat geeft weer een beetje vertrouwen!

8

:Y Jawel joh! hij is prachtig! Het aantal kijkers zegt niks hoor, ik reageer ook niet op alle taarten, dan zou ik er een dagtaak aan hebben. ;) Ik hoop dat je nog een paar reacties krijgt want dat is toch altijd heel erg leuk! Groetjes en bakze.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

9

Erg leuk gedaan hoor!! Die zouden we wat meer moeten zien he  ;)

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

10

oehhhhhhhhhh daar is het zonnetje !!

ik durfde eigenlijk niet meer weg te klikken nu hahaha

nee hoor !!
onwijs leuk taartje !!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

11

Nou, voor vandaag had ik alle zon in de taart gestopt geloof ik  ;)
De jarige en haar papa en mama waren erg blij en ik kreeg ook erg veel complimenten op het feestje....over de taart en over de smaak! Dus was geslaagd! Alleen jammer van de regen!
Ik gebruikte trouwens eerst altijd biscuitmix van funcakes en nu moskovitch mix, van een zaakje in spijkenisse (omdat ze daar geen gewone biscuitmix hebben). Maar ligt het aan mij of is die droger als de gewone biscuitmix? Heb nu zelf al een paar keer gemerkt dat ik hem wat droger vond....terwijl ik hem niet te lang heb gebakken ofzo. (prik altijd met een prikker en zie daardoor goed of die gaar is of niet)

12

anne-taarten schreef:

Blijkbaar is hij toch niet zo leuk als ik hem vond.......237 kijkers en 3 reakties  :rolleyes: Maar thnx voor degene die hem wel leuk vinden!  :)

Ik vind hem prachtig en die bloemen, super, hoe maak je zoiets?
Ik weet precies wat je bedoelt, heb al een poos geen foto's meer geplaatst, omdat ik weinig of geen reactie kreeg en ik zo trots als een pauw.
vooral op mijn ballerina stapel en dan mijn allereerste 3d tom en jerry, dacht daar zal ik wel reacties op krijgen, maar met 10 was het gedaan.
Maar ja, beter 10 die kijken en reageren dan niemand, maar soms valt het gewoon tegen omdat je zo trots op jezelf bent dat je het aan iedereen wil laten zien wat je gemaakt hebt.

13

een hele leuke taart!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

14 Laatst bewerkt door dore (14-08-2011 16:31)

die roze bloemen oooooohhhhhh!!!! mooi!!! hoe gemaakt?? van flowerpaste ze lijken erg dun...

15

Mooie taart en dan vooral de bloemen!

16

Heel leuk

17

dore schreef:

die roze bloemen oooooohhhhhh!!!! mooi!!! hoe gemaakt?? van flowerpaste ze lijken erg dun...

De bloemen heb ik gemaakt van sugarpast met fondant gemengd. Op advies van Suuz.
En eerst uitgestoken en met de bal tool en een kleiner tooltje met balletje dunner gemaakt en dan krijg je ook een beetje dat kreukeleffect. Er staat een how-to tussen de how-to's, die heb ik ook gebruikt. Als ze klaar waren liet ik ze drogen in een poffertjespan, ging prima!

Ik mag ze deze week weer maken, en vind dat 1 van de leukste dingen om te doen....bloemen en boetseersels!

Thnx voor jullie reakties nog!
Maakt voor mij toch wel veel uit of er mensen reageren of alleen maar kijken. DOe zelf ook altijd mijn best om te reageren.......en niet alleen op de toppers onder deze site!

groetjes Anne2

18

superleuk effect die zon zo! heel vrolijk...
zo wil ik er ook wel een in mijn achtertuin

wat grappig, bloemen in je poffertjespan! die kende ik nog niet...  :lol:

liefs marieke

19

Die zon is leuk zeg! En je bloemen zijn mooi gelukt.
Als alle bekleding groen was en je er teletubbies op zou zetten, zou het ook een leuke teletubbietaart zijn!

Maak je niet druk om reacties. Er zijn verschillende discussies over geweest, maar uiteindelijk kijken we meer dan we reageren. Doe ik zelf ook. Dat heeft niets te maken met hoe leuk of goed je taart is!
Als jij (en de evt ontvanger) maar tevreden bent!!

20

Ik vind hem prachtig, en je bloemen zijn super!

21

Ik vind hem heel mooi! Ook de beschilderde vlindertjes, zo lief!

Oefening baart kunst (lees: schitterende taarten en cupcakes!)  dus flink aan het oefenen!

22 Laatst bewerkt door anne-taarten (19-08-2011 13:13)

Biena schreef:

Die zon is leuk zeg! En je bloemen zijn mooi gelukt.
Als alle bekleding groen was en je er teletubbies op zou zetten, zou het ook een leuke teletubbietaart zijn!

Maak je niet druk om reacties. Er zijn verschillende discussies over geweest, maar uiteindelijk kijken we meer dan we reageren. Doe ik zelf ook. Dat heeft niets te maken met hoe leuk of goed je taart is!
Als jij (en de evt ontvanger) maar tevreden bent!!

TNX!!
Ja, idd leuke inspriatie voor een teletubbietaart!!  :lol:
En thnx, maak me er ook al niet meer druk om, de ontvanger was er superblij mee, en daar gaat het uiteindelijk om! Ik kan toch niet tippen als velen hier op deze site.....wie weet heb ik in de toekomst wel meer tijd, hoop het wel!

Marieke, die poffertjespan heb ik ook hier ergens gelezen.....geloof ik...Het werkt wel erg goed!