26

Re: deze taart alleen verkort mijn leven met minstens een jaar....

Prachtige taart !
Maar nu moet ik ook echt je verhaal eens geen lezen hoor, zo benieuwd!

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

27

Nou na je verhaal.
Meid, je taart is keurig. Strak, rustig, netjes.
Mijn smaak totaal niet, maar dat is helemaal niet belangrijk. Jij hebt een klasse taart afgeleverd!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

28

dit is een ongeloofelijk prachtige taart!!! (met een verhaal die je niemand toewenst, kan het geloven dat de adrelanie voelde stromen)

Hoe heb je die namen er zo mooi opgekregen.  Eerst opgekleefd en daarna met fondant overtrokken?

PS.: ben eens gaan kijken op je blog, ongeloofelijk hoe goed jij bloemen maakt, geef je geen workshops?

29

Wat een prachtige taart.....en wat een verhaal!
Jammer dat het zoveel stress heeft opgeleverd máár...het resultaat mag er echt zijn  :thumb:

Groetjes, Angela

30

Ik heb het verhaal expres nog niet gelezen maar zie een hele mooie super strakke taart. Zo strak zie je ze in 't vierkant niet vaak!
En nu ga ik 't verhaal lezen...

Life is what you bake it.

31

wat een verhaal ja ocharme!!! je had altijd mijn bakvormen mogen komen lenen weet niet af je ver woond maar in zonhoven heb je evers zij halen hun spullen via deze webshop en hebbe vaak alles in voorraad.. miss een hulpje voor de toekomst!
en het is een hele ooie moderne strakke taart super en wat een geluk dat die net op tijd klaar was tja je kan toch zeggen verser als dat hadde ze hm n iet kunne hebbe!!!

32

ps... je maakt supermooie taarten op je blog die taart met die 'stoffen' bloem die bloem wauw!! en allemaal strakke taarten dat van die geheime spreuken moet wel waar zijn!

De taart ziet er  :Y prachtig uit!
Geloof me dat is heel wat waard...
Ik ben zelf vorig jaar getrouwd en mijn taart zag er  :nooo niet uit, dat is pas een teleurstelling!
Een taart die  :) mooi is maar wat later als gepland, daar kun je je volgens mij sneller overheen zetten...

34

Wat een verhaal  :nooo

De taart vind ik prachtig  :thumb:  Nog iets gehoord?

35

Erg mooie taart, en kan me je schrik helemaal voorstellen.
Hoe reageerde het bruidspaar toen ze de taart zagen? Of weet je dat niet.....

Groetjes v. Annette.

36

So het zal je maar overkomen zeg! pffff... moet er ook niet aan denken idd.. Gelukkig was je taart af.. en hij is super mooi en strak!  :thumb:

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..