1 Laatst bewerkt door kimmy (11-08-2011 23:50)

Onderwerp: eetbare foto's

Mijn ouders zijn in september 35 jaar getrouwd.
Nu wil ik al verassing cupcakes maken met op de toef een eetbare foto van toen ze trouwden.
Deze foto moet van marsepein zijn omdat mijn ouders ouwel en frosty sheets echt niet lekker vinden.

Weet iemand een goed adres die niet te duur is?

x. kim

2

Re: eetbare foto's

Ik ben geen expert maar volgens mij kun je niet direct op marsepein printen. Je print de foto op een icing/frosting sheet of op ouwel papier en dat kun je dan op een laagje marsepein plakken.
Maar ik ben het met je ouders eens......tis niet te eten dat spul.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Hoi,

Op marsepein printen kan niet; er zijn geen sheets. zelf print ik op icing ( soort fondant), frosty, ouwel en chocolade. wat je wel kunt doen is de print op icing ónder een laagje marsepein. icing is nl lekker zoet. wil je neutraler, ga dan voor frosty.

Alvast gefeliciteerd!!

en voor een adres? Even googlen óf een oproep plaatsen op het forum, want er zijn veel forumleden die dit kunnen en willen doen :)

5 Laatst bewerkt door vanessa1982 (12-08-2011 22:22)

Is in jouw geval printen op chocolade dan geen optie? Ik ken het zelf niet, ken alleen icing sheets (die heb afgelopen week voor het eerst gebruikt).

En voor een adres? Hierboven geeft Jose al aan dat ze print, misschien eens even mailen ;)