dank u 
nou die vorige had ik met marsepein gedaan. die bleef weleens waar niet zo goed staan en zakte in. maar die armpjes waren wel mooi. en toen ging ik dus met fondant en tylose ik denk dat zakt niet in. dus wel
hier oerangoetang met lief koppie 
en was het al een beetje zat dus geen nieuw lijf met armen meer gemaakt. (hoofdpijn) wel zonde maar volgende dan nog maar weer beter.
nou de haartjes heb ik ind voor het eerst mijn gun voor gebruikt. die fondant ehb ik wel met wat crisco gekneed en in de gun wat crisco gesmeert. dan een voor een die haartjes plakken en een paar op een stokje draaien. dan niet te lang er na(want had eerst geprobeerd direct maar dat zakte uit toen helemaal laten drogen in de krul maar die braken af. dus gewoon even er om laten zitten en niet laten drogen. dan er aan vast plakken met heel veel subtiel gevoel
bij mij zijn er ook wat krulletjes gesneuvelt zelfs toen ze al geplakt waren hahaha.
dus veel gedult
het gezichtje heb ik net als bij die andere gedaan die ik bij jou nimf liet zien. gewoon met een dun penseeltje (bij de xenos een heel paket, had ik ooit eens gehaalt voor andere schilder werkzaamheden) en dan heel voorzichtig schilderen. aan gezien ik een pietje precies ben was ik eigenlijk al niet te vreden met deze ogen. al had ik ze al 2 of 3 keer over gedaan. gewoon weg wrijven met een nat stukje handdoek.(gastendoekje bij de ikea 29 cent ofzo) deze zijn mooi dun. en dan overnieuw. hihihi dat is gewoon heel subtiel leren werken met vaste hand. en ook hier weer veel geduld hebben
nu je het zegt met een pen. ik heb wel een zwarte stift voor op taarten. niet eens aan gedacht. maar die is misschien ook niet helemaal goed hier voor. het proberen waard. je hebt stiften in allerlij kleuren voor op taart. maar met penseel toch wel wat meer uitdaging