1

Onderwerp: botercréme - kant en klaar

Hallo

Wij willen met ons bedrijf iets speciaal doen en willen voor alle leden een cupcake maken met ons logo.
Zo te zien is dit het mooist als je eerst botercrème spuit en dan het logo erin te zetten. (Of zijn er nog andere manieren?).

Weten jullie of we die botercrème kant en klaar kunnen kopen in spuitzakken?

groetjes
judith

Re: botercréme - kant en klaar

je staat hier in de verkeerde rubriek.
ik zal je even melden.

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

ik heb geen idee, maar heb je even gemeld, want je staat in de verkeerde rubriek

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

botercreme is trouwens helemaal niet moeilijk om te maken hoor!

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

Ik denk dat je hier niet helemaal op zijn plaats bent met je vraag maar dat deze meer in decoreren thuishoort.

Verder kan ik je niet helpen want ik weet niet of BC kant en klaar in zakken verkocht wordt eigenlijk.

6

Dat heb je tegenwoordig gewoon van Dr Oekter. Zelf maken is alleen veeeeel lekkerder!

7

zou niet 1:1 nemen. dat is 1 hap boter bleghhhh

8

en als het verkocht werd zou ik het liever zelfm aken. Scheelt aanzienlijk in de prijs. Net als die kits van oetker om muffins te maken of appeltaart of pannekoekmix...krijg je een doosje met meel waar je zelf nog alles aan moet toevoegen!! pff je wordt er echt mee getild hoor

9

Move to ~> decoreren

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Tja, als je het niet zelf wilt maken, zou ik de plaatselijke bakker vragen... Maar dat zal vast niet goedkoop zijn :D

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

11

je kunt ook afsmeren met bijv witte chocoladepasta :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

afsmeren met witte chocoladepasta?
heb je recept of weet je waar ik het kan kopen?

Ik heb nog niet zoveel dingen gemaakt, alles is nog niet voor mij.

Groetjes

13

koop je gewoon bij AH :Y lekker en lekker makkelijk :Y  ;)

Kun je met witte chocopasta ook een dijkje maken?

fairydust schreef:

Kun je met witte chocopasta ook een dijkje maken?

Hejjj...dat zou ik ook wel willen weten...Heb nl altijd witte pasta in huis...voor de jongens uiteraard! ;)

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

16

:think: geen idee, lijkt me eigenlijk wel, maar een keertje uitproberen denk ik :Y

:D Als iemand het heeft uitgeprobeerd hoor ik het graag

Ik heb wel eens dijkjes gespoten en afgesmeerd met witte chocopasta van de AH. Lekker en makkelijk, maar met dit warme weer zakt het helemaal uit als je met de taart bezig bent (ook al heeft het al een dag in de koeling gestaan), dus geen aanrader ;) het smelt al met het smootheren, en al helemaal als je de taart aanraakt, het loopt gewoon de taart uit.

Ik zou met warm weer dus ook geen toeven hiermee maken, want daar blijft weinig van over ben ik bang :)

'I love it when a cake comes together'

Dan gaan we dat dus de komende tijd nog niet proberen thanks

Mmmm...Ik zou willen dat t vroor....kunnen we dijkjes maaken met witte pasta!!! :9  :P  :9  :P

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

21

Als je iets kant en klaar zoekt dan zou ik deze nemen : Wilton Decorator Icing White wel een lekkere smaak aan toevoegen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

22

LekkerTaartje schreef:

Ik heb wel eens dijkjes gespoten en afgesmeerd met witte chocopasta van de AH. Lekker en makkelijk, maar met dit warme weer zakt het helemaal uit als je met de taart bezig bent (ook al heeft het al een dag in de koeling gestaan), dus geen aanrader ;) het smelt al met het smootheren, en al helemaal als je de taart aanraakt, het loopt gewoon de taart uit.

Ik zou met warm weer dus ook geen toeven hiermee maken, want daar blijft weinig van over ben ik bang :)

Lukt afsmeren met witte chocopasta wel met wat warmer weer? Had het willen doen voor a.s. weekend. Ga ik mijn eerste stapeltaart maken voor onze jarige tweeling!

En wat is handiger/beter/lekkerder, dijkjes spuiten van bakketbakkersroom of van botercrememix?

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

23

sowieso geen dijkjes spuiten met bbr...

24 Laatst bewerkt door Anne92 (12-08-2011 14:28)

Ik vroeg me ook al af of het kant-en-klaar te koop is, ik vind het maken altijd zo irritant klusje -_-'

Ik kwam op het idee omdat Buddy Valastro (Cake Boss) de botercrème zo uit een emmer in zijn spuitzakken schept.. In Amerika bestaat het dus sowieso(maar wat bestaat daar nog niet... :P )
Tenzij zij daar dus bijv. op maandagochtend een voorraad voor de rest van de week maken en het dan in die emmers doen?

Bij bc is het toch niet erg om het na het ontdooien weer in te vriezen? Want anders ga ik ook maar gewoon emmers bc maken, gewoon een flinke voorraad. Maarja, zul je net zien dat ik het dan maanden niet nodig heb en het dan weer weg kan gooien!

anniescakes.hyves.nl

25

Ik maak sowieso alijd botercreme in een voorraad en vries dit dan in