Onderwerp: Bakwinkeltjes rotterdam
Hoi allemaal!
Ik ga binnenkort naar rotterdam om te winkelen. Maar hebben ze in het centrum van rotterdam, of in het alexandrium ook leuke winkels waar ze bakspullen verkopen?
Bedankt alvast!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bakwinkeltjes rotterdam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal!
Ik ga binnenkort naar rotterdam om te winkelen. Maar hebben ze in het centrum van rotterdam, of in het alexandrium ook leuke winkels waar ze bakspullen verkopen?
Bedankt alvast!
hmm jammer!
en ik heb gekeken en in het zuidplein zit de pippoos, weet iemand hoe lang dat is van het centrum of van het alexandrium naar daar?
In de stad zit ook een pipoos. Vlak bij de boekenwinkel donner
In rotterdam centrum heb je idd pipoos, daar verkopen ze wel wat leuke dingetjes maar verwacht niet teveel.
En dan heb je nog dille kamille. Dat is mijn favoriet. Niet echt veel voor bv taart decoratie maar meer huis tuin en keuken spullen. Bakvormen, koekjes vormen en alles wat je erbij nodig kan hebben etc.
Zuidplein is met het ov wel een stukje de andere kant op volgens mij.
ow en dille kamille zit als je zegmaar de koopgoot uitkomt aan de kant van de vd, dan is het de straat aan je rechterkant.
Planet cake bij het Zuidplein
planet cake is bij zuidplein met de metro is dat 15 a 20 minuten
planet cake is vanaf de metro (net voordat je zuidplein in rij) te zien
voor de rest kan je kijkenin het centrum bij bijenkorf (al hebben ze maar weinig) inderdaad dille kamille (zij straat bij de hema) pipoos zit bij station beurs tegenover xenos/blokker (dat zit naast selexys donner boeken)
Ik ben pas bij Planet Cake geweest en ze hebben een winkel met bijna niets Viel heel erg tegen. Ik had op de site al gezien dat heel veel artikelen niet op voorraad waren, gemaild en gevraagd of het wel in de winkel was, anders kwam ik voor niets. Nooit antwoord gehad en ik kwam voor niets, erg jammer.
Nope planet cake is een sh*twinkel! kan je beter even doorrijden naar ridderkerk.
Op het alexandrium zit niets qua decoratie
Ja Planet Cake heeft bijna allleen lege schappen. Zoals kaar opmerkte beter naar Ridderkerk rijden, is ca. 15 minuten met de auto vanaf Zuidplein... Suc6!!
Wauw super, bedankt voor alle reacties! Hopelijk kan ik er wat leuke spullen vinden! Ik ga er zeker kijken (:
charliegirl rotterdam is niks wat bakspullen betreft. Beste is ridderkerk of anders Geldermalsen (zelfde van ridderkerk heb 2 locatie) daar is wel veel.
Kookpunt heeft ook wel wat maar is mega duur. Zit op noordplein
tja naar ridderkerk gaan dat wordt hem niet, want ik kom alleen in rotterdam! maar ik heb nog maar heel weinig spullen, ben net begonnen dus misschien zijn er dan wel leuke spullen voor mij!
etmc ja idd heel duur.....maar ook niet altijd leuk vind ik....sterker nog je ben duur uit daar met shoppen als je uberhaupt nog iets koop want je moet paarkeergeld betalen en dan ben je nog niet eens begonnen met winkelen in die winkel
weet niet uit welke regio je kom.. maar dordt heeft ook een leuk winkeltje en die is deze week 1 jaar open (en heeft diverse leuke aanbiedingen met zeelandia
in rotterdam kan je beter met de trein gaan (centrum loopafstand)
Metrooo
in de zaagmolenstraat of noordmolenstraat zit ook een winkel weet niet op welk nummer moet je even zoeken.Het is pas nieuw.
groetjes alfien
Ik reed er laatst langs idd maar omdat de eigenaresse me heeft lopen spammen en t forum ook ga ik er echt niet heen..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bakwinkeltjes rotterdam