Re: Rococo Ice blue & Pink
ik weet dat jaloers zijn niet mooi is maar ik ben het toch nah!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll moooooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rococo Ice blue & Pink
ik weet dat jaloers zijn niet mooi is maar ik ben het toch nah!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll moooooi
Chantal, top hoe je al de vragen hier beantwoord
!
Dankjewel
Ik heb zelf ook vaak dingen dat ik denk, hoe doen ze dat toch?
Vind het ook fijn als anderen daar antwoord op kunnen geven 
Wat een supermooie taart!
Misschien een domme (beginners-)vraag, maar de schattige roezelrand op je onderste taart heeft dat een speciale naam? Zou graag zoiets een keer proberen maar kan zonder naam geen how to vinden. (of ik zoek niet goed)
Dankje
Domme vragen bestaan niet zeggen ze toch?
Ik zou niet weten of er een how to van is.
Ik kijk ergens naar en probeer het dan, vaak is het even oefenen hoor.. Mocht ik eens tijd hebben zal ik kijken of ik er een How to van kan maken met fotos erbij..
Groetjes Chantal
Linda Ravensbergen schreef:Wat een prachtige taart!! Ik neem aan dat jij je parels verft met edAble Art? Doe je dat voor ze de taart opgaan of als ze al op de taart zitten? Ik heb het vorige keer voordat ze op de taart gingen gedaan, maar dat werd een een bende
Hoihoi,
Bedankt voor je berichtje..
Ik verf altijd als alles erop zit omdat het anders overal gaat zitten.
Met een heel fijn penseeltje erbij langs..
Kleine dosis geduld en een vast hand![]()
Groetjes Chantal
Hai, bedankt voor je reactie ik ga het snel proberen.
Groetjes Linda
Dikkiedoo schreef:Wat een supermooie taart!
Misschien een domme (beginners-)vraag, maar de schattige roezelrand op je onderste taart heeft dat een speciale naam? Zou graag zoiets een keer proberen maar kan zonder naam geen how to vinden. (of ik zoek niet goed)
Dankje
![]()
Domme vragen bestaan niet zeggen ze toch?
Ik zou niet weten of er een how to van is.
Ik kijk ergens naar en probeer het dan, vaak is het even oefenen hoor.. Mocht ik eens tijd hebben zal ik kijken of ik er een How to van kan maken met fotos erbij..
Groetjes Chantal
Ik denk dat Chantal de frill techniek heeft gebruikt. Als je op frillen zoekt op 't forum of op youtube vind je vast wel uitleg en filmpjes.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rococo Ice blue & Pink