1

Onderwerp: bakvorm voor bisquit cake

Hallo ,

ik zit echt met een berg vragen waar van ik er al veel op het forum voor bij heb zien komen maar de antwoorden zijn iedere keer het zelfde en ik ben niet heel erg tevreden met dat resultaat.

ik wil een taart maken voor een vriend die geen melk mag hebben.
nou biscuit cake kan dan makkelijk want daar zit geen melk in. maar kun je die ook laag voor laag op een bak plaat bakken ? in plaats van een hoge taart?

ik heb een bak plaat van 25cm bij 25 cm en 1cm hoog .
als ik het daar in bak hoe lang moet het dan in de oven??

en voor de vulling : ik wil een botercreme maken met chocolade smaak dat kan dan dacht ik met wajang en cacao poeder iemand enig idee of dat lekker smaakt? en dan een laag jam of laag alprosoja vanile vla maar ik dat lijkt me te dun. iemand nog andere ideeën

Liefs Ellen

Re: bakvorm voor bisquit cake

Ik zou het niet op je bakplaat maken. Je krijgt dan geen biscuit maar harde koek. Heb je niet een springvorm?

Botercreme kan ik je niet mee helpen, maar ik denk dat het heel erg vet wordt als je wajang met cacao gebruikt. Maar smaken verschillen ;)

Jam kan, vla niet.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Je kunt ook dit gebruiken misschien, volgens de verpakking zit er geen melk in.

Vanille topping van home made, te koop bij Jumbo
https://lh3.googleusercontent.com/-DWTqu4GCdKI/TkQlQLfPDPI/AAAAAAAAAJw/z2LSfxBWGYM/s800/2011-08-11%2B20.53.44.jpg

Of Marsmellow fluffing, ook te koop bij Jumbo
https://lh3.googleusercontent.com/-OanS-l4GE6g/TkQk-zUE47I/AAAAAAAAAJo/qyOvPdf68BI/s800/2011-08-11%2B20.53.32.jpg

Allebei amerikaans.

Succes!

4

super bedankt voor de ideeën alleen heb ik helaas ondanks al die nieuwe vestigingen geen Jumbo in de buurt. maar de jamin heeft ook voortaan spullen om taarten mee te maken dus ik ga daar even kijken. thanks