Onderwerp: 3D cars taart
Cars Taart
Alleen heel erg stom van me ik heb wat eigenlijk de voorkant van de taart zou moeten zijn niet op de foto gezet. Daar staat namelijk de naam van de jarige nogmaals op.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D cars taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cars Taart
Alleen heel erg stom van me ik heb wat eigenlijk de voorkant van de taart zou moeten zijn niet op de foto gezet. Daar staat namelijk de naam van de jarige nogmaals op.
Hallo Maria
Supergave taart hoor. Hoe pak ik dat aan om zo'n mooie auto te maken, of kan ik dat ergens vinden. Zou hem graag maken voor mijn neefje, die wordt in augustus 3
Vriendelijke groeten, Gerry
ik vind je auto echt helemaal super! Maar de ondertaart... daar mis ik bijvoorbeeld nog wat cactussen of iets dergelijks om die ook een beetje vrolijk te maken
Hallo Maria
Supergave taart hoor. Hoe pak ik dat aan om zo'n mooie auto te maken, of kan ik dat ergens vinden. Zou hem graag maken voor mijn neefje, die wordt in augustus 3
Vriendelijke groeten, Gerry
Hallo Gerry,
Ik heb verschillende Howto's bekeken en mijn zoontje heeft zelf een heel klein Cars autootje. Dus ik heb gewoon de basis van die Howto's genomen en toen me eigen draai eraan gegeven. Dus je bakt een ronde cake en daar snij je zijkanten ervan af. Dus dan hou je een rechthoek over. En van de zijkanten maak je de dak en de zijschermen. Maar als gaat zoeken naar Howto's van de Cars auto dan snap je denk ik wel wat ik bedoel. Ik zelf vond dit een hele leuke taart om te maken.
Heel veel succes en ik ben benieuwd hoe je taart gaat worden.
Groetjes Maria
ik vind je auto echt helemaal super! Maar de ondertaart... daar mis ik bijvoorbeeld nog wat cactussen of iets dergelijks om die ook een beetje vrolijk te maken
Ja dat klop helemaal.
Ik had aan de voorkant van de taart (die ik met mijn stomme kop vergeten ben op de foto te zetten) De jarige zijn naam staan in bliksem- schitsen maar op de rest van de ondertaart niets. Ik had ook helemaal geen tijd meer want ze kwamen de taart al ophalen. Ik had het ook zo druk die dag ik moest 3 taarten maken. Maar ze vonden de taart helemaal te gek.
heel mooii
hoi maria, wat een ontzettend mooie taart zeg! Ik ben van plan om voor het eerst een taart te maken met marsepein, ook van cars. Ik heb een vraagje, hoeveel marsepein heb je ongeveer nodig voor zo'n taart? M.v.g. linda.
hoi maria, wat een ontzettend mooie taart zeg! Ik ben van plan om voor het eerst een taart te maken met marsepein, ook van cars. Ik heb een vraagje, hoeveel marsepein heb je ongeveer nodig voor zo'n taart? M.v.g. linda.
Hallo Linda,
Dat hangt er vanaf hoe groot je de taart maakt maar als je het schema hier op het form aanhoud van een ronde taart dan heb je zeker meer dan genoeg.
Groetjes Maria
hoii maria, ik heb een vraagje: ik las dat je de cake kan insmeren met witte chocopasta (ipv botercreme) geeft dat dan ook een strakke vorm nadat je het met fondant/marsepein hebt bekleed. En moet je na het insmeren met chocopasta een tijdje in de koelkast laten wachten of kan je het gelijk bekleden met fondant/marsepein. Want ik wil een 3d auto taart maken, ik dacht er aan om met witte chocopasta in te smeren. Zal dat lukken??
Wie kan mij een aantal tips geven, alvast van harte bedankt..
Ps. ik vind jou cars auto heel erg prachtigg..
Die is strak! goed gelukt zeg , ik mag er in mei waarschijnlijk ook eentje maken, nou maar hopen dat ie net zo mooi wordt!
hoii maria, ik heb een vraagje: ik las dat je de cake kan insmeren met witte chocopasta (ipv botercreme) geeft dat dan ook een strakke vorm nadat je het met fondant/marsepein hebt bekleed. En moet je na het insmeren met chocopasta een tijdje in de koelkast laten wachten of kan je het gelijk bekleden met fondant/marsepein. Want ik wil een 3d auto taart maken, ik dacht er aan om met witte chocopasta in te smeren. Zal dat lukken??
Wie kan mij een aantal tips geven, alvast van harte bedankt..
Ps. ik vind jou cars auto heel erg prachtigg..
Hallo Fattmaaa,
Ik gebruik zelf altijd botercreme en na het afsmeren in de koelkast zetten goed hard laten worden en daarna uit de koeling halen even met een warm paletmes goed glad maken en daarna bekleden. Ik werk zelf bijna altijd met zeelandia marsepein. Maar of het ook met pasta kan heb ik geen idee daar zou je mischien terecht kunnen bij: een ander topic zoals bekleden. Heel veel succes. Groetjes Maria
Die is strak! goed gelukt zeg , ik mag er in mei waarschijnlijk ook eentje maken, nou maar hopen dat ie net zo mooi wordt!
Dank je wel. Ik mag voor 17 maart er weer één maken.
prachtig gemaakt!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D cars taart