1

Onderwerp: Taart voor mijn paps

Haaii allemaal!

Dit weekend was mijn vader thuis en ik ging een taart voor hem maken.
ik had al helemaal bedacht dat ik een roze/blauwe drie verdiepingentaart ging maken.
Jammer genoeg werd de blauw ineens groen, maar hij was wel heel erg lekker en ik ben er heel trots op voor mijn 13 jaar :)

Bij alledrie was de vulling:
-aardbeienjam
-botercreme met stukjes stroopwafelkruimels.

De marsepein was heel erg duur (€8,50 voor 2 ons!) en ik had toen ook nog te weinig! Dus het is niet zo goed gelukt omdat ik de lagen dus op elkaar heb gezet en er omheen marsepein heb gelegd. Toen heeft een vriendin marshmallowfondant voor me gemaakt voor op de bovenste verdieping.
Ik vond de marshmallowfondant heel vies en chemish smaken, maar  toen nam ik net gewoon zo'n marshmallow en toen kwam ik erachter dat het gewoon zo smaakte door die marshmallows!

http://i55.tinypic.com/2ymzyx1.jpg
http://i55.tinypic.com/148eqf8.jpg
http://i56.tinypic.com/245x2yu.jpg

Sorry voor de slechte kwaliteit van sommige fotos ;)

xx

2

Re: Taart voor mijn paps

wat lief van je, hij was er vast blij mee!

maar 8,50! dat echt mega duur, misschien zit er bij jou wel een supermarkt in de buurt die het verkoopt of een intratuin of mss een pipoos, ook al is het daar niet goedkoop, je betaald er geen 8,50 voor 2 ons!

lekker blijven prutsen, dan wordt je steeds beter!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

:thumb:

wat lief van je, hij was er vast blij mee!
maar 8,50! dat echt mega duur, misschien zit er bij jou wel een supermarkt in de buurt die het verkoopt of een intratuin of mss een pipoos, ook al is het daar niet goedkoop, je betaald er geen 8,50 voor 2 ons!
lekker blijven prutsen, dan wordt je steeds beter!

Dankje! En nee er zit geen pipoos en ook geen intratuin bij ons in de buurt... misschien als ik weer een keer in heeroguaard kom dat ik kan kijken...

En ik ga wel kijken bij alle supermarkten bij mij in de buurt :P
maar mijn moeder was al blij dat we het hadden gevonden (want ik kon het nergens vinden en toen op het laatste moment had de bakker bij ons in het dorp het nog gelukkig)

5

Wat leuk gedaan! Je papa was vast erg blij met de taart!  :Y

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

6

Wat superlief van je om zoveel moeite te doen voor je vader, een geweldig lieve en mooie taart ! blijf vooral doorgaan met taarten maken !

Groetjes, Conny

7

Hoi hoi,

Ik vind t erg lief van jou, en je vader zal trots op je zijn.
Toen ik pas begon heb ik marsepein gehaald bij zo'n kaasboer die ook noten verkoopt. Misschien heb je zoiets wel in de buurt.
En wat je natuurlijk ook kan doen is n starterspakket bestellen bij de shop als je van plan bent dit vaker te doen, dan heb je al n paar kleuren waar je heel wat mee kan doen.

Succes verder, groetjes Dionne

Wat lief dat je een taart hebt gemaakt voor je vaders verjaardag!

Ze verkopen ook bij steeds meer Jamin-winkels fondant en marsepein..misschien dat je daar eens kunt gaan kijken?

Succes met je volgende taartje!

9

heel lief van je.

anders hier in de webshop bestellen?

10

anders hier in de webshop bestellen?

Het is hier wel goedkoper, maar er zijn wel verzendkosten....

11

Wat goed zeg !!!
Als je het leuk vond om te doen zou je eens een keer moeten proberen om naar een freubelmiddag te gaan en met iemadn mee te kijken. Dat zou heel leerzaam voor je zijn denk ik en ik weet zeker dat je volgende taart dan al weer een stukk makkelijker gaat.

12

zit er ook geen jamin bij je in de buurt? die verkopen ook van alles betreft taartdecoratie. en het is wel heel lief dat je de taart hebt gemaakt.

Groetjes Nathalie