1

Onderwerp: coole shizzle

allemaal grappige dingetjes, ook op het gebied van bakken

http://www.nst.my/index.php?main_page=i … ed257d5427

2

Re: coole shizzle

alleen heel raar die egg moulds zoals ze ze daar noemen, daar stoppen ze denk ik rauwe eieren in zonder schaal en dan koken ze ze daarin.....

3

gaaf, geweldig, ik wil al die Hello Kitty dingen

4

Dat Bento eten vind ik ook iets fantastisch mooi.

5 Laatst bewerkt door Bommeltje (06-05-2009 20:50)

oef.. allemaal leuk :Y

Maar ehh heeft iemand ooit wel eens iets besteld in Japan??

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Ze hebben er echt hele grappige dingen. Maar inderdaad heeft er al iemand eens iets besteld? En wat zullen de verzendkosten wel niet zijn?

Groetjes Sabine

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

ssabinee schreef:

Ze hebben er echt hele grappige dingen. Maar inderdaad heeft er al iemand eens iets besteld? En wat zullen de verzendkosten wel niet zijn?

Groetjes Sabine

Verzendkosten volgens de site zijn afhankelijk van het land en het gewicht, maar naar Engeland is tussen de 12 en 22 pond. Dat zal hier wel ongeveer zoiets zijn, 12 pond is nu 13,5 euro.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

8

pfoeh! das niet nix

9

Op ebay.com word je doodgegooid met bento spullen die spot goedkoop zijn. Heb je alleen een paypalrekening voor nodig. En tijd om lekker te struinen naar koopjes natuurlijk!

Ik heb een paar maanden geleden dit schattige bentobox setje gekocht voor maar liefst € 11,72 (incl. verzending rechtstreeks uit Japan!!!!!!):

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TJMAGW7E.jpg

Kawaii!

Itadakimasu!

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

10

Wat een leuke Bento set Sugar Pop,

Onze zoons zijn ook helemaal dol op alles wat japans is  :Y
Ik heb ook al eens een bento voor ze gemaakt om mee naar school te nemen , en afgelopen weekend hebben we japanse broodjes gemaakt en een japanse drank genaamd calpis.. :thumb:

Konbanwa

11

klinkt goed! :thumb:

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!