Onderwerp: coole shizzle
allemaal grappige dingetjes, ook op het gebied van bakken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » coole shizzle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
allemaal grappige dingetjes, ook op het gebied van bakken
alleen heel raar die egg moulds zoals ze ze daar noemen, daar stoppen ze denk ik rauwe eieren in zonder schaal en dan koken ze ze daarin.....
Dat Bento eten vind ik ook iets fantastisch mooi.
oef.. allemaal leuk
Maar ehh heeft iemand ooit wel eens iets besteld in Japan??
Ze hebben er echt hele grappige dingen. Maar inderdaad heeft er al iemand eens iets besteld? En wat zullen de verzendkosten wel niet zijn?
Groetjes Sabine
Ze hebben er echt hele grappige dingen. Maar inderdaad heeft er al iemand eens iets besteld? En wat zullen de verzendkosten wel niet zijn?
Groetjes Sabine
Verzendkosten volgens de site zijn afhankelijk van het land en het gewicht, maar naar Engeland is tussen de 12 en 22 pond. Dat zal hier wel ongeveer zoiets zijn, 12 pond is nu 13,5 euro.
pfoeh! das niet nix
Op ebay.com word je doodgegooid met bento spullen die spot goedkoop zijn. Heb je alleen een paypalrekening voor nodig. En tijd om lekker te struinen naar koopjes natuurlijk!
Ik heb een paar maanden geleden dit schattige bentobox setje gekocht voor maar liefst € 11,72 (incl. verzending rechtstreeks uit Japan!!!!!!):
Kawaii!
Itadakimasu!
Wat een leuke Bento set Sugar Pop,
Onze zoons zijn ook helemaal dol op alles wat japans is
Ik heb ook al eens een bento voor ze gemaakt om mee naar school te nemen , en afgelopen weekend hebben we japanse broodjes gemaakt en een japanse drank genaamd calpis..
Konbanwa
klinkt goed!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » coole shizzle