1

Onderwerp: Waar kan ik heen in Tilburg?

Hallo,

Ik wil graag een taart maken voor mijn opa maar ik heb nog maar erg weinig spullen in huis. Het winkeltje waar ik normaal naartoe ga is dicht op dinsdag (en ik wil hem morgen maken en meenemen).
Ik moet kleur fondant halen of kleurstof (het liefste kleurstof) en een taartdoos zou ook wel fijn zijn. Verder wordt de taart heel simpel en dat heb ik wel.

Weet iemand waar ik dan in Tilburg of omstreken terecht kan morgen?

Groetjes en alvast bedankt,

Puck

Groetjes Puck

2

Re: Waar kan ik heen in Tilburg?

taartenchocolade.nl (effe www ervoor)! Via internet bestellen en daar ophalen.  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Sonj@ schreef:

taartenchocolade.nl (effe www ervoor)! Via internet bestellen en daar ophalen.  :Y

Ja ik had daar al gekeken maar daar kun je alleen op woensdag en vrijdag ophalen (had ik begrepen)

Groetjes Puck

4

mail je even

Groetjes Nathalie

5

De Jamin op de Heyhoef heeft veel bakspullen (andere Jamins hebben wel fondant en/of marsepein). Daarnaast kun je ook terecht bij Pipoos en Cook&Co. Keuze genoeg dus (mocht ik iemand vergeten zijn, sorry!).

Een taartdoos kun je eventueel halen bij Versteeden Papier in de Piusstraat.

6

Prinses013 schreef:
Sonj@ schreef:

Ja ik had daar al gekeken maar daar kun je alleen op woensdag en vrijdag ophalen (had ik begrepen)

Klopt, dat is normaal gesproken ook zo. Maar ivm privé omstandigheden a.s. woensdag heb ik het afhalen vervroegd naar morgen. Mocht het nog nodig zijn kun je me altijd even mailen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Nu heeft Nathalie me uit de brand geholpen maar allemaal heel erg bedankt!

Groetjes Puck

8

:thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook