26

Re: [Vraag] Waar kopen jullie je taart dozen?

SannyGirly schreef:

Ik bestel niet zo heel veel in de webshop. Ik denk misschien kan het op een andere manier.

Zal toch eens gaan vragen bij de hema!

Bij ons in het zuiden is het in geen enkele hema te koop!!! Heb al overal gevraagd... helaas...

Pluk de dag!
liefs, Anita

liesje13 schreef:
merelsmam schreef:
SannyGirly schreef:

En bij paardekooper kun je ook als particulier bestellen?

:Y

Ik doe dat ook altijd, geen enkel probleem! Ik shop altijd in Beverwijk, altijd een goede service!

Van de week heb ik paardekoper in Rotterdam gebeld maar zij zeggen dat ze niet aan particulieren verkopen :nooo , ook niet de andere filialen. Ik woon er niet in de buurt, anders zou ik het misschien toch probreren. Maar nu neem ik het risico niet.
Jammer.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

28

ik heb tot nu toe alleen nog dozen gebruikt die ik uit tsjechie meegenomen heb... maar hier weet ik heet ook niet..

Het is zo jammer dat je meteen dure verzendkosten hebt waardoor de dozen zo duur worden...

ik blijf dit topic ook nog even volgen..

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

sjackie schreef:

Liselotte heb je daar een link van? Kan het niet vinden of ik ben scheel.

sorry dat heb ik geen link van.
want ze hebben geen website het is echt afhalen in terneuzen

carpe diem

30

lil_suz schreef:

ik heb tot nu toe alleen nog dozen gebruikt die ik uit tsjechie meegenomen heb... maar hier weet ik heet ook niet..

Het is zo jammer dat je meteen dure verzendkosten hebt waardoor de dozen zo duur worden...

ik blijf dit topic ook nog even volgen..

Hi! Hebben ze bij jouw leverancier ook cupcake dozen te koop?

XOS Cupcakerij

31

zoethoudertje schreef:
liesje13 schreef:
merelsmam schreef:

:Y

Ik doe dat ook altijd, geen enkel probleem! Ik shop altijd in Beverwijk, altijd een goede service!

Van de week heb ik paardekoper in Rotterdam gebeld maar zij zeggen dat ze niet aan particulieren verkopen :nooo , ook niet de andere filialen. Ik woon er niet in de buurt, anders zou ik het misschien toch probreren. Maar nu neem ik het risico niet.
Jammer.

Ik koop mijn taartdozen bij de Paardenkoper in Beverwijk
Ik ben ook een keer in Rotterdam geweest voor taartkartons en het kon. Vroegen alleen of ik de bon naam wilde hebben... Ik zei: " Nee!"... :)

32

liselotte1983 schreef:
sjackie schreef:

Liselotte heb je daar een link van? Kan het niet vinden of ik ben scheel.

sorry dat heb ik geen link van.
want ze hebben geen website het is echt afhalen in terneuzen

Oke dan valt dat dus af voor mij helaas

33

In Dordrecht bij spullen voor je taart :)

34

Ik kan hier bij onze bakker gebakdoze kopen, gewoon van iersel. Ze hebben 2 mt en betaal 25 cent en ze zijn helemaal wit gen logo ofzo. Ik zou ook bij jou bakkerij vragen ik kan er daar gewoon 5 ofzo meenemen geen probleem. Succes iig.

Voor cc dozen moet je denk ik toch gewoon bij een webshop zijn die zijn nauurlijk vrij specifiek en denk ik moeilijker aan te komen. Succes

35

Of je moet iemand kennen die in een drukkerij werkt... ik gebruik namelijk papierdozen.....alle maten....lekker hoog....echt ideaal.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

36

Ga toch eens kijken bij de paardekooper. En de hema. Misschien dat ze hier in Flevoland wel dozen verkopen. Denk dat ik dat gewoon even ga uitproberen.  En anders neem ik die van de makro een keer mee....

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

37

Ik zie net dat de paardekooper vlak in de buurt bij de makro zit in Amsterdam. Dat is mooi! Kom regelmatig bij de makro in Amsterdam....

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

38

Bij Paardekoper in Breda, vroegen ze bij de kassa inderdaad wel welke naam ze op de bon konden zetten, heb mijn taart naam doorgegeven "Taart & Traktatie" ze vragen verder niet om KVK of andere nummers/namen.

Maar volgens mij hoef je geen naam door te geven, of je geeft gewoon je familienaam ;)

Bij de Paardekoper kan je ze niet per stuk kopen, gaat per 50 geloof ik, maar ja, ze hebben geen uiterste houdbaarheidsdatum  ;)

groetjes van Esther

39

De paardekooper (in amsterdam) vroeg mij wel de volgende keer een kvk nummer mee te nemen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

40 Laatst bewerkt door Plientje89 (03-10-2010 11:45)

Ik (nja mijn vriend  :P ) koopt zwanenhalsdozen per 100 bij de Sligro. En dan moeten ze wel besteld worden, laat ik 34x34 bestellen (32x32 hadden ze niet). Daar was ik 63 euro voor kwijt.
Ze hebben natuurlijk ook andere maten, en dan wordt het ook goedkoper natuurlijk.

Dus nu ligt er bij mij thuis een grote stapel karton te wachten totdat die slinkt :P

41

Heb zelf onlangs bij de Hema hier in Eindhoven (Winelcentrum Woensel) gevraagd. Daar verkopen ze ook niet. Aangezien ik toen toch echt even een doos nodig had, ben ik de Multivlaai binnen gestapt. Daar deden ze totaal niet moeilijk (en het kostte maar € 0,30). Het zijn wel dozen met hoop reclame, dus niet geschikt voor je bestellingen maar prima voor privé gebruik :)

42

Een tijdje geleden bij de Paardekooper geweest in Nieuwegein, net naast de A12 bij Utrecht en daar gewoon geshopt als particulier. Ik had zelfs nog 2 kids bij me, die alles prachtig vonden.

Bij de kassa wordt inderdaad gevraagd om een naam, maar ik kon ook als particulier kopen.

43

ik wilook dozen, maar niet zoveel. Als er meerdere mensen zijn die dit ook hebben kunnen we misschien de kosten delen

bij de sligro inderdaad per 100 stuks maar ze hebben ook grotere maten en die gaan per 50 dacht ik,
bij de makro hebben ze ook gewoon taartdozen, weet alleen niet per hoeveel die gaan,
groetjes neeltje

Ik vraag altijd bij de bakker of ze een doos extra willen bestellen!
35 euro voor 50 dozen 35cmx35cm.

46

V&A is niet bedoelt voor vragen over producten of vragen over waar ze te koop zijn.

[move]---> Taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

47

sligro heeft ze niet meer in het assortiment, hebben ze mij vanochtend verteld.  :/

48

Ik koop het gewoon bij Paardekooper in Beverwijk.
Gewoon in de winkel en niets van wil je een naam op de bon??
Ze doen nooit moeilijk daar! Koop er ook mijn inpakpapier en alle andere dingen die ik handig en leuk vind.

49

ik heb een keer een groot pak besteld bij de verpakkingsshop. En nu koop ik vaak in webshops of taartenwinkels.

Voor eigen gebruik koop ik bij de Hema. Hier mag je ze kopen voor 0.35 cent maar niet met stapels tegelijk, dus doe er meestal 3. Bij de Hema in het centrum mogen ze ze niet verkopen, maar als je het vriendelijk vraagt krijg je ze gratis  :Y

50

hier verkoopt paardekooper niet meer particulier!
en ik mag als kantoor (bedrijf) ook geen food producten meer kopen

N-Joy Cakes