1

Onderwerp: de koekenbakkers werkbeschrijving

Hey iedereen,

Ik zoek de werkbeschrijving voor de kerstkoekjes van de koekenbakkers (uit mjam winter 2010).

Ik ga binnekort een workshop volgen bij hen, dus eens op hun site gekeken en ben nu echt wel benieuwd hoe ze het doen :) 
(kan zo lang niet meer wachten, 't is pas in november :))

Iemand die mij de werkbeschrijving wil mailen? of van één van hun andere koekjes?

Voor de mensen die de workshop al gevolgd hebben: welke koekjes komen er zoal aan bod in de workshop?

2

Re: de koekenbakkers werkbeschrijving

Sjablonen, Patronen & Howto's is bedoeld voor het plaatsen van Howto's etc., zie het uitgebreide sticky.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

niemand?

4

heb je al bij de how to's gekeken op de mjam site?

N-Joy Cakes

5

Ja staat er spijtig genoeg niet tussen :(

6

ik heb de workshop gevolgd....erg leuk!!! het is precies hetzelfde als alle andere koekjes met icing!! icing maakt zij met merenguepoeder, poedersuiker en water.....werkt goed..verder gewoon hetzelfde!!! je maakt allerlei koekjes!!!! ik heb deze allemaal gemaakt....plus nog een 3 d varkentje maar die was kapot gegaan en dus opgegeten hahahahah
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SHEBGWL7.jpg
echt heel leuk!!!! marielle is super lief en legt alles heel goed uit!! succes!!! ik zou lekker even wachten op de workshop....leer je je het gelijk goed aan!
gr m

7

@ maartje
Zou je dat recept voor mij hier neer kunnen zetten of via een pm. Ik kom zo veel verschillende dingen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb merengue powder in huis en popel om het eens te proberen. Als het lukt alvast heel erg bedankt!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

8

Ik zou dat recept ook wel willen :o  Heb al van alles geprobeerd en gezocht, maar ook ik zie door de bomen het bos niet meer. Soms kan al die informatie ook teveel zijn :rolleyes:

bvd
Karin

9

Ik hoop niet dat marielle er boos om word......vast niet.....
per 200 gram poedersuiker (gezeefd)1 eetlepel merengue poeder (gezeefd). en dan water erbij druppelen tot de gewenste dikte..... heel simpel....werkt goed
succes!!