1 Laatst bewerkt door Trewyn (11-08-2011 10:54)

Onderwerp: [feedback] babytaart topper

hoihoi,

ik mag voor een vriendin van mijn zus cupcakes maken als de kleine er is! Nu vind ik het dan zelf wel leuk om ook een klein taartje voor te maken (ik weet dat ze chocoladefan is). Nu vind ik boetseren ontzettend leuk om te doen, maar ik ben er alleen niet zo goed in (moet nog heel veel oefenen)! Het ligt nog te drogen dus de foto's zijn niet optimaal, maar kan dit zo?

Op de taart wil ik de ooievaar tegen de bloem aanzetten. Op de bloem heb ik een zakje met baby erin gezet, alleen voeten zijn zichtbaar, hoofdje wel geprobeerd maar de oren wilde niet!
(jaja ik heb eindelijk orchard lace flowers, dus maar meteen proberen!)
Feedback is van harte welkom!

http://i18.photobucket.com/albums/b126/Muuske/foto.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b126/Muuske/foto1.jpg

2

Re: [feedback] babytaart topper

ooievaar ziet er leuk uit.

persoonlijk vind ik het wel raar dat je het hoofd van de baby niet ziet (hoe ook ademen), ook zie je een ooievaar met baby altijd afgebeeld met vierkante lap waar hoofd en voeten zichtbaar zijn

anders mold gebruiken of blijven oefenen

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

3

erg leuk!!! hoe krijg je dat zo zonder scheurtjes en uitdrogings vershcijnsellen ;) (heb ik last van ben nog maar ent begonnen emt fondant en boetseren:D)

wat je wel zou kunnen doen is ind die lap met een baby er in. dat je alleen de haartjes en het hoofdje ziet dan hoef je niet het gezicht en de oren. maar dit ziet er indd wel een beetje naar uit het hoofdje van het kindje in gezwachteld.

wat je kunt doen is die knoop met uit einde zak in het midden doen en dan het bhij het hoofdje net zo open te doen als bij de voetjes. succes! en erg mooi die bloemen!!! ik heb ze ook nog op mijn verlanglijstje staan!

4

ik heb ruzie met die bloemen:)

leuke ooievaar. de baby zou ik ook anders doen

5

leuk!

6

Hi,

Zou de baby beslist anders doen
Kun je de baby niet zo in het doek doen dat je de oren niet ziet .

De ooievaar is erg goed gelukt

Taart groetjes Ellen

7

Ik was ook al aan het twijfelen over de baby. Na jullie reacties ben ik opnieuw begonnen met de baby en weer geprobeerd en weer mislukt het bij de oren!
Ik heb het opgelost met een mutsje! hier is de nieuwe versie!

http://i18.photobucket.com/albums/b126/Muuske/foto-1.jpg

8

christine-h schreef:

erg leuk!!! hoe krijg je dat zo zonder scheurtjes en uitdrogings vershcijnsellen ;) (heb ik last van ben nog maar ent begonnen emt fondant en boetseren:D)

Bij mij ligt het aan de fondant die ik gebruik. Ik kan werken met funcakes en met de fondant van de sligro, met andere fondant heb ik problemen!

9

noussie schreef:

ik heb ruzie met die bloemen:)

ik heb een youtube filmpje van kwebbeltje bekeken en daarna zelf geprobeerd! ik heb wel alleen gewoon fondant gebruikt, heb geen gumpaste in huis! 1 tip.... flinterdun uitrollen!

dit is het filmpje van kwebbeltje:
http://www.youtube.com/watch?v=ulmcHMT6 … 983B2B8223

10

Ik moet zeggen dat ik de baby wel komisch vond...
Alleen zn voetjes zichtbaar zo van: help ik zit verkeerd in mn plunjezak, haha!

En de ooievaar is ook heel grappig.
Als t mensen met humor zijn zouden ze m heel leuk vinden, die combi.
Echt zo'n ooievaar die naar dat zakje kijkt met een blik van: wat is dit nou? En dat dat zakje met alleen voetjes.

Ja, ik kan vaak wel lachen om dat soort dingen.
Ik zie nogal vlug de humor ergens van in.

Groetjes!!
Oh, en de 2de is ook leuk hoor  ;)

11

kijk super goed gegaan!!! indd altijd wel een oplossing te vinden. dit keer de muts ;) erg leuk! ja ik heb nu met petrice(ofzo iets haha) in elkgeval die helmaal hard hoort te worden met tylose.

ben erg beneiwut naar de totale taart als hij af is! de boetseersels zijn erg leuk!!!!

12

hij is nu erg leuk geworden! Top, niks meer aan veranderen!

Facebook fanpagina: Julie's Taarten