1

Onderwerp: Volgorde van taart maken.

Hey, ik ben net een beetje begonnen met een taart maken.
En die wil ik graag voor mijn oma maken.
Ik heb alle dingen gekocht die je nodig hebt, maar nu wil ik beginnen en denk ik eigenlijk waar moet ik beginnen?

Moet je eerst het beschuitmix klaar maken?
Ik heb een pak met beschuitmix maar wat moet je erbij doen?

En ik heb ook botercreme. Maar ik heb geen idee wat je moet doen nadat je de bodem hebt gemaakt.
Zoals jullie al lezen heb ik er nog niet echt verstand van.
Zou iemand kunnen helpen?  :)

Re: Volgorde van taart maken.

Bakken/af laten koelen/in lagen snijden/vullen/afsmeren/op laten stijven in de koeling/bekleden/decoreren

Life is what you bake it.

3

Hallo, als allereerste moet je de bisquit bakken, deze moet afgekoeld zijn voor je verder aan de slag kunt.
Even op de verpakking lezen hoe het moet, lang genoeg mixen! en hoppakee de oven in...
In die tijd kun je al beginnen aan de basis voor je botercreme, als ik het goed begrijp heb je de mix voor botercreme gekocht?
Eerst mix je de mix met water en poedersuiker, dit moet een uur staan, daarna boter lobbig kloppen en bij de rest mixen.
Hier kun je nog een smaakje aan toevoegen, kijk maar eens bij de recepten, allemaal even lekker :Y
Als je bisquit afgekoeld is kun je hem in lagen snijden en gaan vullen.
Kijk maar eens bij de howto's, daar staan veel goede tips in.

Veel succes ;)

4

Taartenmarie schreef:

Bakken/af laten koelen/in lagen snijden/vullen/afsmeren/op laten stijven in de koeling/bekleden/decoreren

Bedoel je met bakken de bodem maken, en dan in de oven doen?

5

Bianca74 schreef:

Hallo, als allereerste moet je de bisquit bakken, deze moet afgekoeld zijn voor je verder aan de slag kunt.
Even op de verpakking lezen hoe het moet, lang genoeg mixen! en hoppakee de oven in...
In die tijd kun je al beginnen aan de basis voor je botercreme, als ik het goed begrijp heb je de mix voor botercreme gekocht?
Eerst mix je de mix met water en poedersuiker, dit moet een uur staan, daarna boter lobbig kloppen en bij de rest mixen.
Hier kun je nog een smaakje aan toevoegen, kijk maar eens bij de recepten, allemaal even lekker :Y
Als je bisquit afgekoeld is kun je hem in lagen snijden en gaan vullen.
Kijk maar eens bij de howto's, daar staan veel goede tips in.

Veel succes ;)

Dankjewel  :)