1 Laatst bewerkt door Pompidom86 (10-08-2011 18:11)

Onderwerp: roze roze roze...

Morgen komen er vriendinnen eten, en zij wilden ook wel eens van mijn nieuwe hobby genieten.. dus dat werd mijn 4e taart!

Het is een 16cm taart, gevuld met mokkacreme, dulce de leche, en een chocolade laagje, afgesmeerd met bc met een heel klein beetje cacao erdoor.

Ik ben heeeeel erg benieuwd hoe t zal smaken want heb dit nooit eerder gebruikt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFDDBISL.jpg

Op- of aanmerkingen en tips zijn natuurlijk altijd welkom!!

2

Re: roze roze roze...

heel mooi!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Mooi hoor, wat zullen je vriendinnen blij zijn  :Y

4

Hier kun je echt mee voor de dag komen hoor!!! Heeeeel gaaf  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Mooie taart en mooi straks!!! Vind je strik en bloem ook mooi. welke uitsteker heb je gebruikt voor je bloem????

6

Bedankt voor de leuke reacties! Ben er zelf ook wel blij mee  :)
@rettie ik heb nog geen uitstekers, dus alles met de hand uitgesneden...

7

poehéé, die's mooi geworden en mooi kleurverloop ook :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Dankje! Ik vind jou avatar taart ook geweldig!! Zag m bovenaan de site ook al voorbijkomen  :thumb:

9

Wow...! Wat zegt u...! Zelf uitgesneden... uit de losse hand? Het ziet er super uit maar ik vroeg me ook al af hoe je het voor elkaar gekregen hebt. Kun je het een beetje uitleggen?

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

10

De bloem bedoel je?
Was mijn eerste, dus ook maar wat gedaan hihi,
Maargoed ik zal het proberen.. Ik had 2 kleuren fondant en daar op volgorde in afnemende grootte een bloemvorm uitgesneden. Ik had de bloem getekend op een kartonnetje, Ongeveer de vorm zoals in deze link maar dan met 6 blaadjes.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -p-63.html
De blaadjes heb ik heel dun gerold met een cocktailprikker, dan krullen ze gelijk al wat op. Vervolgens in een eierdoos de blaadjes op elkaar gelegd, goed gevormd en laten drogen.. ( ze zijn van fondant met wat tylose) hoop dat het duidelijk is!

11

hij ziet er erg mooi uit!
En de vulling klinkt heerlijk :Y

Groetjes Gerien

12

Je 4de taart???!!!!! Zo heeeee...dat belooft nog wat. Hij is echt supermooi!  :thumb:

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

13

leuk!

14

Gave taart  :Y  Mooi...

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

15

Erg mooi. Helemaal als je die bloemen met de hand hebt gemaakt. Top!  :thumb:

16 Laatst bewerkt door Theatje (11-08-2011 04:35)

:Y Yes wat een talent !!! Je vierde taart en dan zoooo mooi!!! Ik vind het super dat je alles op de hand uitsnijd, zo doe ik het ook altijd want ik heb ook geen uitstekers. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende taart! Groetjes Thea en nog heel veel bakplezier.

Oh ja nog even dit: wat een prachtige kleuren en wat een mooie foto.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

17

Bedankt weer! Wat is het leuk om zulke lieve reacties te krijgen! Zeker als je ergens echt je best op hebt gedaan  :)

Waarschijnlijk zal ik nog wel wat uitstekers en andere materialen kopen hoor, dan kun je toch wat meer.. Maar voorlopig vond ik dat het wel even genoeg kost om te kunnen beginnen en zonder kom je blijkbaar ook een eind :)

En heb ook een keer m'n best gedaan voor de foto, dat zag ik hier vaker en dat vond ik wel zo leuk!

18

prachtig taartje, knap als dit jouw vierde taartje :Y

19

Een heeele mooie taart, ben er verliefd op...wat een lieve kleuren! :Y

20

Hoi talentje!

Supermooi taartje met een geweldige bloem! Je 4e taart... niet te geloven :thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

21

super mooi gedaan!! EN BEDANKT VOOR DE BESCHRIJVING VOOR MIJ DUIDELIJK... gr

22

Super mooi!

23

Bedankt! Ik ga maar eens nadenken wat m'n volgende wordt.. Want nu zijn de verwachtingen wel hoog haha, hoop dat ie niet teleurstellend is :)

24

Mooi zeg en dat voor je vierde taartje echt super!

25

Ohhhh en lekker dat ie was! Was ik al trots op hoe t eruit zag, nou de smaak was helemaal super, alleen dulce de leche laagje mocht wat dikker. Dat had ik erg dun gedaan omdat ik dacht dat t anders echt mierzoet zou worden..
Enne zo'n laagje chocolade erin is echt heeeeerlijk!!