Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wie durft de vlammen en de draak te trotseren?
Bedankt voor alle leuke reacties!
Taartenmarie schreef:Wederom een super mooie taart! Wat een geweldig stoere draak.
Hoe maak jij je foto's? Ze zijn altijd zo mooi van kleur en fris en helder. Gebruik je speciaal licht bij het maken van de foto's?
Ik ben echt fan van jouw taarten maar zeker ook van de manier waarop je ze fotografeertIk zet de taart in de tuin in de schaduw op een stuk zwarte velourse stof. En achter de taart hang ik 'm ergens aan op, zodat de complete achtergrond vd taart zwart is.
En dan maak ik de foto met mijn (simpele) camera. Niks bijzonders verder. Ik maak er meerdere vanuit meerdere hoeken en sommige met flits en sommige zonder flits.
Bijna altijd gebruik ik vervolgens een foto zonder flits, maar deze keer vond ik toevallig die mèt flits mooier. De kleuren kwamen nu beter uit op die foto.Als laatste gebruik ik photoshop om de zwarte achtergrond ook echt helemaal egaal zwart te krijgen.
Dat was het. Hoop dat je er wat aan hebt!
Dank je wel voor de uitleg. Het komt erg overeen met hoe ik de taarten maak met uitzondering van het buiten in de tuin plaatsen... Maar ja, in Italie heb je meestal veel licht van de zon, dat zal wel schelen.
Ik zette ze tot nu toe op een stoel bij het raam, met zwart kaftpapier als onder-en achtergrond en dan bewerk ik de achtergrond later met Gimp om m ook goed zwart te krijgen.
Ik ga het nu, als het weer het toe laat
, ook eens buiten proberen.
Helemaal leuk en ook zo leuk om al die vlammetjes op de rand te zien,dat zal best een werkje geweest zijn maar het resultaat is top!
Hij is weer ontzettend leuk geworden!!
mooie taart 
Heelemaal supper!
hoe maak je die draak? echt geweldig daar zou ik wel een ho to van willen.
gr anita
PRACHTIG gemaakt. en een super draak
Wat een fantastische taart. En hij was lekker. De draak lusten we niet, dus die staat hier op het aanrecht. Voor de verjaardag thuis zet ik hem zo weer op de taart.
Tot volgend jaar!
Wat een fantastische taart. En hij was lekker. De draak lusten we niet, dus die staat hier op het aanrecht. Voor de verjaardag thuis zet ik hem zo weer op de taart.
Tot volgend jaar!
Oh, ik lees het nu pas! Bedankt voor je berichtje Miranda, ik ben blij dat ie in de smaak viel!
Leuk om je ontmoet te hebben en tot volgend jaar!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wie durft de vlammen en de draak te trotseren?