1

Onderwerp: BEwaren van taart voor verjaardag

Hallo Allemaal
Ik heb zondag 2 taarten nodig voor mijn jarige tweeling. Ja die werken al op bestelling hihih.
Ik heb vrijdag mijn handen vrij en wil ze dan dus allebei gaan maken. Maar is het dan wijs om ze toch voor die anderhalve dag in te vriezen ?
Of in een afgesloten taart doos in de koelkast ?
Heb ze zondag middag 2 uur nodig.
Paulien

Re: BEwaren van taart voor verjaardag

Dan hoef je ze niet in te vriezen hoor, wel rekening houden met de vulling of ze koel moeten staan  ;)
Ik moet ook een taart voor zondag maken, en die ga ik ook al vrijdag maken  :Y

3

oh ik dacht dat je het best op het laatste kon bekleden...ik moet ook voor zondag twee taarten maken en dacht omdat ik er zaterdag niet ben. Ik bak ze vandaag, smeer ze vrijdag af en bekleed ze zondagochtend maar dat kan dus vrijdag al? De vulling is gewoon banketbakkersroom en aarbeien vlaaivulling

4

bbr zou ik niet 2 dagen vantevoren vullen

5

vrijdag maken en dan bekleden werkt prima, marsepein/fondant sluit je taart af waardoor hij juist zo lang vers blijft.

BBR als vulling is dan weer geen goed idee!

ik zou dan wel een vulling met botercreme kiezen omdat dit erg lang goed kan blijven.

N-Joy Cakes

6

Oké dan overweeg ik bij deze om idd de Banketbakkersroom te vervangen door botercreme en ze vrijdag af te maken zodat ik me een relaxed weekend kan gunnen. Bedankt voor deze goede adviezen!!!!

7

toppie voor het beantwoorden, kreeg ze niet in mijn mailbox jammer genoeg. MAar goed even een surfje op internet en dan kom ik er ook
Oudste deel van de tweeling bestelde een zee taart met dolfijnen of orca's, Jongste deel vond het niet zo belangrijk als het maar voetbal was .....
Dus die krijgt of het logo van nac of een shirt van nac.

Paulien